Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 pochodzących z demontażu odpadów wielkogabarytowych

Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, ul. Staroprzygodzka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 733 81 30 , fax. 62 736 47 94
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A.
    ul. Staroprzygodzka 138
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 733 81 30, fax. 62 736 47 94
    REGON: 25044857000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 pochodzących z demontażu odpadów wielkogabarytowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 pochodzących z demontażu odpadów wielkogabarytowych z Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A. z siedzibą przy ul. Staroprzygodzkiej 138. Sposób zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. DZ. U. 2018 r., poz. 21). Szacunkowa ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy – 12 miesięcy od podpisania umowy, wyniesie: do 1 500 Mg. Odpad o kodzie 19 12 12 będzie przygotowany przez Zamawiającego do odbioru w postaci rozdrobnionej. Odpad będzie się składał z tworzywa sztucznego, drewna oraz metalu. Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A. przy ul. Staroprzygodzkiej 121 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00 w ilości określonej telefonicznie lub w przesłanym mailu do Wykonawcy z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazanie innych terminów i godzin odbioru przedmiotowych odpadów. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego i będzie potwierdzane dokumentem WZ. Dokument ten stanowił będzie wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów o kodzie 19 12 12, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów. Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze karty przekazania odpadu, dla odpadów o kodzie odpadu 19 12 12, odebranych w danym miesiącu, na podstawie bilansu ważeń odebranych odpadów, pochodzącego z programu komputerowego obsługującego system wagowy u Zamawiającego. Zbiorcze karty przekazania odpadu wystawiane będą w 2 lub 3 egz. - 1egz. dla Zamawiającego, 1 egz. dla Wykonawcy i ewentualnie 1 egz. dla Przewoźnika. Dodatkowo Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przesyłania po zakończeniu miesiąca wypełnionego oświadczenia potwierdzającego wykonanie odzysku odebranych odpadów w danej instalacji z podaniem odpowiedniego symbolu procesu odzysku. Termin przesłania w/w oświadczenia - do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego. Ponadto, warunki realizacji zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada: 1) zezwolenie na transport odpadów o kodzie 19 12 12, 2) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 21).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art 86 ust 3 ustawy. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej; 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt VI.1.a i VI.1.b SIWZ dotyczące odpowiednio: przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Do oświadczenia należy dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu, oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1.a i VI.1.b SIWZ dotyczące odpowiednio: przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy. 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach