Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na ochronę i monitoring obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku.

Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 165 397 , fax. 544 165 323
  • Data zamieszczenia: 2018-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych
    ul. Szpitalna
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 165 397, fax. 544 165 323
    REGON: 91033295300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na ochronę i monitoring obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona w wolne dni i święta, w dniach roboczych w godzinach od 15:00 do 7:30 w dwuosobowym dozorze obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku (CPV 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9, 79.71.10.00-1) Przedmiotem zamówienia jest: - Dwuosobowy dozór obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku: a)ul. Szpitalna 6 A – budynki: A, B, b)ul. Wyszyńskiego 21 i 26 – budynek E, D - Obsługa monitoringu przy ul. Stodólnej 70 oraz ul. Łady 10 we Włocławku, całodobowy w wolne dni i święta, w dniach roboczych w godzinach od 20:00 do 7:30. W okresie zimowym w godzinach dozoru odśnieżanie dróg wewnętrznych i chodników oraz posypywanie ich piaskiem. Piasek i sól do wykonywania tych czynności udostępni Zamawiający. Wizji lokalnej obiektów można dokonywać po uzgodnieniu z kierownikiem Działu Administracyjno – gospodarczego Łukaszem Młotkowskim tel. 54 416-53-03, 604-482-665. 1. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej obiektów SPZPS we Włocławku. 2. W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) z późn. zm. Zamawiający: a)wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników, każdy w wymiarze 1 etatu, wykonujących czynności na terenie SPZPS w zakresie usługi ochrony w trakcie realizacji zamówienia, które wiążą się z wykonaniem przez osoby fizyczne na rzecz Wykonawcy prac w wyznaczonym przez Wykonawcę miejscu i czasie oraz pod jego kierownictwem. b)wymaga w dniu podpisywania umowy i na każde żądanie w trakcie jej realizacji przedstawienia Zamawiającemu umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt a) Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt a) zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. c)w przypadku niezatrudnienia przez Wykonawcę osób wymienionych w pkt a) na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10000 zł za każdy taki przypadek. d)wymaga przedstawienia kopii umów o pracę poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, o których mowa w pkt b), określających: imię i nazwisko pracownika, okres zatrudnienia, wymiar czasu pracy. Pozostałe dane Wykonawca ma obowiązek zanominizowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 – Formularz oferty, Załącznik nr 2 – Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – warunki udziału postępowanie jednoetapowe, Załącznik nr 3 – Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – podstawy wykluczenia, Załącznik nr 4 – Oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp, Załącznik nr 5 – Wzór umowy, Załącznik nr 6 – Wykaz wykonanych usług, Załącznik nr 7 – Wykaz osób

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach