Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na Modernizację oświetlenia ulicznego w Rawie Mazowieckiej

Urząd Miasta Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Piłsudskiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8144201 , fax. 046 8142628
  • Data zamieszczenia: 2014-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka
    pl. Piłsudskiego 5 5
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8144201, fax. 046 8142628
    REGON: 00052648100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na Modernizację oświetlenia ulicznego w Rawie Mazowieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac modernizacyjnych: Głównym zadaniem jest wymiana 1670 szt. opraw oświetleniowych na nowe wykonane w drugiej klasie ochrony przed porażeniem oraz wymianę przewodów wysięgnikowych, zacisków prądowych, gniazd bezpiecznikowych (na gniazda typu BZO-01), wkładek bezpiecznikowych oraz, nie mniej niż, 183 szt. wysięgników według parametrów podanych w załączniku nr 1 i 2 (załącznik nr 2: obliczenia fotometryczne nie dotyczy ulicy Białej oraz części ulicy Krakowskiej) oraz według harmonogramu prac przedstawionego przez Wykonawcę do akceptacji. Uwagi dodatkowe: 1) Zamawiający oczekuje udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonane roboty minimalnie na okres 5 lat od zakończenia czynności odbiorowych; 2) przed rozpoczęciem robót należy: a) wystąpić do zarządcy terenu z wnioskiem o zajęcie terenu lub pasa ruchu drogowego wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej (np. zabezpieczenie miejsca prac, oznakowanie, organizacja ruchu). Koszty z tym związane ponosi Wykonawca. W przypadku dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych zarządzanych przez gminę, Zamawiający uważa roboty objęte niniejszym zamówieniem za roboty związane z przebudową, utrzymaniem i ochroną dróg w rozumieniu Ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 260 ze zm.), a w szczególności w rozumieniu art. 40 ust. 1 ww. ustawy, b) uzgodnić z PGE Obrót S.A harmonogram prac na sieci (harmonogram wyłączeń) spełniając wymogi zawarte w warunkach remontu określonych przez PGE Obrót S.A. c) Przeszkolić pracowników z zakresu BHP oraz zapoznać z odpowiednimi instrukcjami jak również wyposażyć w odpowiednie ubrania, sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania prac w zakresie modernizacji oświetlenia ulicznego. 3) w zakres zadań wchodzą: Prace demontażowe 1. demontaż oprawy: a. odłączyć przewód WLZ od oprawy, b. odkręcić uchwyty mocujące oprawę. 2. demontaż WLZ: a. odłączyć przewód zerowy od sieci wraz z demontażem zacisku ALCu, 1. odłączyć przewód fazowy od zacisku gniazda BNU, 2. wyciągnąć przewód z wysięgnika i zwinąć. 3. demontaż wysięgnika: a. o ile był zerowany należy odpiąć przewód zerujący spod zacisku zerującego wysięgnik, oraz odpiąć wraz z demontażem zacisk ALCu, na sieci przewodu zerowego, b. demontaż konstrukcji (jarzm) lub haków mocujących wysięgnik. 4. demontaż gniazd BNU a. wyjąć wkładkę topikową, b. odjąć przewód od zacisku na BNU, c. odkręcić BNU od konstrukcji mocującej, d. odpiąć wraz z demontażem zacisku ALCu przewód fazowy sieci nn. Ww. materiały z demontażu należy przekazać i rozliczyć w magazynie Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka. Prace montażowe 1. montaż wysięgnika: a. umocowanie wysięgnika wykonanego z rury ocynkowanej o średnicy ? 60mm, długość wysięgu nie większa niż 2,0m, za pomocą haków ocynkowanych dla Żerdzi ŻN, jarzm ocynkowanych dla słupów wirowych (przykładowe mocowania i wysięgniki przedstawiono na załączonych rysunkach), b. kąt nachylenia wysięgnika jak w kartach projektowych 0-20, c. wysięgnik umocować nad linią na wysokości 7,5-10,0m, zgodnie z kartami projektowymi ulic. 2. montaż WLZ: WLZ wykonany powinien być z przewodu YDY 2x2,5mm na napięcie 750V, przewód wprowadzić do wysięgnika w rurce elastycznej z tworzywa typu PESZEL, jeden koniec WLZ przewód fazowy podpiąć do oprawki bezpiecznikowej izolowanej typu BZO-01, zaś przewód zerowy za pomocą zacisku ALCu podpiąć do przewodu zerowego sieci, drugi koniec WLZ podpiąć pod zacisk fazowy i zerowy oprawy. 3. montaż podstaw bezpiecznikowych słupowych BZO-01: zamontować bezpośrednio na linii, za pomącą odpowiedniego zacisku, podpiąć przewód zasilający za pomocą zacisku prądowego ALCu do bezpiecznika, od bezpiecznika poprowadzić przewód zasilenia oprawy, wyposażyć BZO-01 we wkładkę topikową 6A. 4. montaż opraw: a. oprawę odpowiedniego typu i mocy zgodnie z wykonanym zestawieniem projektowym umieszczonym w rozdziale 10 wykonaną w drugiej klasie ochrony p. por., b. za pomocą przewodu sprawdzić czy oprawa jest sprawna, c. sprawną, sprawdzoną oprawę zamontować za pomocą wbudowanych uchwytów do wysięgnika, następnie podłączyć przewody WLZ do zacisków fazowego i zerowego. 5. pomiary końcowe: należy wykonać pomiary skuteczności zerowania wysięgników, pomiary natężenia oświetlenia. Prace wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót znajdującym się w załączniku nr 1 niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca wymienianych opraw, ale nie może to wpływać na zmianę nakładów jakie Wykonawca musi ponieść na wymianę opraw. Inne uwagi a) cały osprzęt (tj. oprawki, uchwyty przelotowe, końcowe) należy stosować do sieci wskazanego typu; b) należy wykonać ochronę przeciwporażeniową zgodną z układem sieci, wg wskazań PGE Obrót SA oraz sporządzać i przekazać do dokumentacji odbiorowej protokół z przeglądu - pomiary ciągłości przewodów oraz ochrony przeciwporażeniowej; c) prace na sieci czynnej prowadzić zgodnie z zasadami obowiązującymi w PGE Obrót SA. Uzyskanie zgody na wejście na sieć, ewentualnego dopuszczenia do prac oraz inne tego typu procedury leżą po stronie Wykonawcy. W miejscach wskazanych w SIWZ prace należy wykonywać po ówczesnym domówieniu terminów wyłączeń sieci zasilającej; d) całość prac wykonywać należy zgodnie z obowiązującymi normami i standardami; e) prace podlegają odbiorowi przez komisję odbiorową Zamawiającego z udziałem przedstawiciela Wykonawcy; f) po zakończeniu prac należy wykonać i przekazać Zamawiającemu podczas odbioru dokumentacje powykonawczą, dołączając wyniki pomiarów izolacji i uziemienia (wraz z kserokopią uprawnień osoby, która wykonywała pomiary), a także wyniki badań wykonane przez niezależną firmę potwierdzające zgodność wykonania z polskimi normami oświetleniowymi ze wskazaniem na wartości natężenia oświetlenia; g) dokumentacja powykonawcza powinna być stworzona w sposób czytelny i obejmować swoim zakresem wszystkie wykonania od punktu zasilania aż po ostatnią oprawę, bez względu czy na danym obwodzie wykonywane były działania; h) jeżeli w wykazie materiałów nie ujęto drobnego materiału instalacyjnego należy przyjąć, że jest to błąd nie wpływający na finalną wartość wykonania prac. Kalkulując cenę oferty należy uwzględnić wszystkie czynności konieczne, zdaniem Wykonawcy, do wykonania robót zgodnie z zasadami i przepisami technicznymi w taki sposób by spełnione były oczekiwania Zamawiającego; i) osoba do kontaktu z ramienia Zamawiającego: 1. Anna Idzikowska - Naczelnik WGK - tel. 46-814-34-57 2. Karolina Młynek - Młodszy Referent WGK - tel. 46-814-34-57 j) dokładny zakres robót oraz wymaganych przez Zamawiającego materiałów w ramach poszczególnych zadań przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz znajdującym się w niej przedmiarze robót, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SWIZ; k) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia; l) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia; m) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub wskazania pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych; n) Wykonawca składający ofertę na sprzęcie równoważnym do przyjętego w projekcie jest zobowiązany do uzyskania efektu ekologicznego nie niższego niż wyliczony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o wymaganych parametrach zastosowania sprzętu oświetleniowego opisane są SIWZ dostepne pod adresem http://www.bip.rawamazowiecka.pl/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w kwocie 50 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ze zm.), Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 87 9291 0001 0054 2395 2000 0040. Wadium Wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.rawamazowiecka.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach