Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na instalację dźwigu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na noszach wraz z przebudową pierwszego piętra budynku nr 5 w kompleksie 1560

Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78100 Kołobrzeg, ul. Jedności Narodowej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 35 48 937 , fax. 94 35 48 937
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Kołobrzegu
    ul. Jedności Narodowej
    78100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 35 48 937, fax. 94 35 48 937
    REGON: 33105277900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wspl.kolobrzeg.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na instalację dźwigu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na noszach wraz z przebudową pierwszego piętra budynku nr 5 w kompleksie 1560
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wbudowaniu do istniejącego budynku szybu windy, łącznie z dostawą i montażem fabrycznie nowego dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym dla osób niepełnosprawnych na noszach wraz z przebudową pierwszego piętra na gabinety lekarskie w budynku nr 5 w kompleksie 1560 w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Kołobrzegu zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Panem Henrykiem Dworzańskim, nr telefonu: 602 596 501 3. Zamawiający informuje, że roboty budowlane wykonywane będą w warunkach normalnej pracy przychodni. Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia placu budowy w ekrany zabezpieczające przed nadmiernym rozprzestrzenianiem się zanieczyszczeń. Prace hukowe będą mogły być wykonywane w godzinach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym i w dni wole od pracy. 4. Prace budowlane mają być prowadzone zgodnie z pozwoleniami budowlanymi i prawem budowlanym. Przedmiot zamówienia w niezbędnym zakresie musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami PN, EN, BN i Zakładowymi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru prac, przepisami Państwowej Inspekcji Pracy, SANEPID, rzeczoznawcy przeciwpożarowego, Prawem Budowlanym i innymi znajdującymi zastosowanie przepisami prawa. Przed przystąpieniem do robót Kierownik Budowy sporządza i przedkłada Zamawiającemu plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 5. Warunki prowadzenia robót. Do obowiązków Wykonawcy należy:  zorganizowanie placu budowy z ogrodzeniem i jego oznakowaniem i ewentualnym oświetleniem, całodobowym stróżowaniem (Zamawiający nie odpowiada za dozór i stróżowanie terenu budowy) oraz przywrócenia go do stanu pierwotnego po zakończeniu inwestycji,  zorganizowanie zaplecza technicznego i socjalnego budowy (uzgodnione z Zamawiającym)  wykonanie przyłączy i zabezpieczenie mediów na czas budowy (energia elektryczna, woda)  prowadzenie robót zgodnie z dokumentacją, przepisami BHP i p.poż, sztuką budowlaną,  prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym,  prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,  uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 6. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego. Zamawiający musi zatwierdzić w/w harmonogram. 7. Koszt za w/w prace oraz inne elementy niezbędne przy realizacji zamówienia należy ująć w cenie ofertowej brutto za realizację w/w robót budowlanych. 8. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do poboru wody oraz energii elektrycznej na koszt zamawiającego. 9. Przed przystąpieniem do robót w miejscu kolizji z istniejącym uzbrojeniem należy wykonać przekopy i przekucia kontrolne celem dokładnego zlokalizowania sieci. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy stanem istniejącym uzbrojenia a danymi przyjętymi w projekcie, sposób rozwiązania kolizji należy konsultować z projektantem i Zamawiającym. Roboty budowlano-montażowe w miejscach zbliżenia lub przekroczenia istniejącego uzbrojenia należy prowadzić pod nadzorem użytkownika właściciela sieci. W razie konieczności wprowadzenia zmian w zakresie: stosowania materiałów zmiennych, technologii, korekty trasy lub posadowienia sieci, należy uzyskać pisemną zgodę projektanta, Zamawiającego oraz przyszłego eksploatatora sieci lub uzbrojenia. Zamawiający w związku z tymi zmianami nie ponosi dodatkowych kosztów. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w punkcie III.1 SIWZ oraz w: - projektach – stanowiących załącznik do SIWZ|, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – stanowiących załącznik do SIWZ, - przedmiarach – stanowiących załącznik do SIWZ. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane co najmniej 3 letniej gwarancji niezależnie od rękojmi. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usunięcia zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 12. Warunki techniczne wykonania robót: a) Roboty budowlano muszą być wykonane zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, obowiązującymi normami PN, EN, BN i Zakładowymi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych dla odpowiedniego zakresu prac przy rozbudowie. Podstawą jest: Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane - Dz.U. z 2017 poz. 1332 z póź. zm. b) Wykonawca dostarczy wymagane przepisami atesty materiałów budowlanych, z których będzie korzystał. c) Wykonawca robót wpisem do Dziennika Budowy zgłasza zakończenie robót i określa termin gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Powyższy zapis potwierdzony zostanie przez inspektora nadzoru. d) Nadzory autorskie biur projektowych-projektantów uczestniczących w procesie budowy potwierdza Wykonawca i Zamawiający. Nadzór autorski zleca Zamawiający na prośbę Wykonawcy. 13. Przed odbiorem końcowym Wykonawca robót przedstawia następujące dokumenty:  atesty wszystkich materiałów budowlanych(rur oc. ,armatury, mat. bud., kabli, itp,)  profile powykonawcze, przekroje instalacji z zaznaczeniami zmian w stosunku do projektu,  dziennik budowy,  oświadczenie o doprowadzeniu do stanu pierwotnego terenu zajmowanego na czas prowadzenia robót,  oświadczenia kierownika budowy o zakończeniu robót i wykonaniu ich zgodnie z projektem i sztuką budowlaną,  dla wszystkich branż wymienionych w przedmiocie zamówienia Wykonawca robót przedkłada dokumentację powykonawczą z uwzględnieniem wszystkich zmian dotyczących realizacji przedsięwzięcia. 14. Podane w dokumentacji projektowej przedmiary robót należy po wypełnieniu metodą szczegółową dołączyć do oferty 15. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały użyte nazwy handlowe materiałów i ich producentów to są one przykładowe i nie stanowią one nakazu ich stosowania. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. 16. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 UPZP dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 i 5 UPZP. Użyte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót terminy: materiał I gatunku, najwyższej jakości itp.; oznaczają podwyższony standard stosowanych materiałów. 17. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nazw własnych, określeń „typu” itp. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych, tj. ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które nie spowodują zmian projektowych, posiadają tożsame lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, o tej samej lub dłuższej trwałości, tych samych lub lepszych właściwościach, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej i warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, powołując się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wysokość wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie :dwadzieścia tysięcy złotych): Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego O/Szczecin 83 1130 1176 0022 2136 6620 0002 2) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Do oferty dołączyć należy dokument potwierdzający złożenie wadium. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1. zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp bez potwierdzania tych okoliczności, 2. termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3. miejsce i termin zwrotu gwarancji. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdz. X SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 3) Zobowiązanie w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Dla zobowiązania wymaga się zachowania formy pisemnej (musi być złożone w oryginale) – zaleca się złożenie zobowiązania na Załączniku nr 4 do SIWZ. 4) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach