Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, J. Iwaszkiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26, , fax. (076) 721 11 27
- Data zamieszczenia: 2018-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
J. Iwaszkiewicza 5
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. (076) 721 11 26, , fax. (076) 721 11 27
REGON: 39099944100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY MAJĄCE STANOWIĆ WYPOSAŻENIE NIEMEDYCZNE W WYREMONTOWANYCH PORADNIACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy asortymentu niemedycznego mającego stanowić wyposażenie wyremontowanych przychodni Zamawiającego w jego siedzibie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 Pakiety – Pakiet 1 – zawierający wyposażenie meblowe oraz Pakiet 2 zawierający wyposażenie niemeblowe. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę: złożoną na dowolnie wybrany Pakiet 1 i/lub Pakiet 2. Łączna liczba części w niniejszym postępowaniu – 2. 4. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projektach umów w Rozdziale XVII siwz. 5. W zakresie dostaw dotyczących Pakietu 1, w szczególności pozycji 5 i 6, które podlegać będą trwałemu montażowi - Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W przypadku wątpliwości - wskazanym jest, aby Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego w celu udzielenia wyjaśnień, przyjmując, że brak takich zgłoszeń skutkować będzie obowiązkiem wykonania wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. O zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdziale VIII siwz. Zamawiający określi termin wskazując go bezpośrednio zainteresowanemu. Ustalanie terminów winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji co najmniej na 4 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 6. Poglądowo jako element siwz udostępnione zostają dwa pliki - „Koncepcje funkcjonalne” Rzut niskiego parteru budynek C i H oraz Rzut I pietra budynek D i F – stanowiące Załącznik AA i Załącznik BB do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą odpowiednio w wysokości jn.: PAKIET NR 1: 11.000,00 zł PAKIET NR 2: 1.500,00 zł 2. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej – musi ono znajdować się już na koncie Zamawiającego do określonej daty i godziny – wskazanej w zdaniu poprzedzającym. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania: „PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA DOSTAWY MAJĄCE STANOWIĆ WYPOSAŻENIE NIEMEDYCZNE W WYREMONTOWANYCH PORADNIACH ” Znak sprawy WSzSL/DZ-83/18” 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, nr rachunku BGK 36 1130 1033 0018 8002 7220 0012 6. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Postanowienia, o których mowa w pkt 6 odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 9. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w Kancelarii w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący Załącznik nr 2 do siwz wraz z Załącznikiem nr 2A - Formularzem asortymentowo-cenowym): 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do Siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Prosimy nie składać oświadczenia wraz z ofertą - Zamawiający zamieści wzór oświadczenia na stronie internetowej razem z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp) Uwaga: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie postawił żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa i montaż zabudowy meblowej według indywidualnego projektu Zamawiającego oraz gotowych mebli i wyposażenia dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa mebli wraz z montażem do Centrum Usług Społeczno - Zdrowotnych w Piekarach
Dodano: 2023-12-18 - Dostawa mebli wraz z montażem do Centrum Usług Społeczno - Zdrowotnych w Piekarach
Dodano: 2023-11-14 - SZP/242-342/2023 Dostawa mebli dla Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa mebli na potrzeby Biura Wsparcia Osób Niepełnosprawnych Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
Dodano: 2023-08-07 - Dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Działu Informacji i Promocji PWr
Dodano: 2023-06-20 - Dostawa wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Domu Kultury w Radwanicach.
Dodano: 2023-03-31 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy mebli do należącego do Zamawiającego obiektu PIONIER w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2022-12-03