Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem mebli oraz różnego rodzaju siedzisk

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem mebli oraz różnego rodzaju siedzisk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, montaż oraz dostawa asortymentu określonego w załącznikach nr 3.1. 3.2. do SIWZ Formularzu asortymentowo - cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami jakościowymi i użytkowymi został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy tj. w pomieszczeniach IV Komisariatu Policji KMP przy ul. Kopernika 29/31. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowane meble muszą odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności atest higieniczny, potwierdzający, że materiały użyte do wykonania mebli nie mają szkodliwego wpływu na zdrowie człowieka i posiadają klasę higieniczności E1. Oferowane siedziska powinny odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności wszystkie formalne wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973) oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji, jak i również atest trudnozapalności na tkaninę i tapicerkę. UWAGA! W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na oferowany towar. Zamawiany asortyment winien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatacje. Opisane parametry w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 do SIWZ jako parametry wymagane są bezwzględnie wymagane i muszą być uwidocznione, potwierdzone w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe, zdjęcia mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wszystkie zdjęcia i rysunki wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ, mają wyłącznie charakter poglądowy i pomocniczy. Wobec powyższego umeblowanie uwzględnione w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne musi spełniać bezwzględnie parametry techniczne wskazane dla danego asortymentu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia wniesienia, montażu i ustawienia dostarczonych artykułów w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w jego siedzibie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391131008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach