Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-883 Lublin, T. Szeligowskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
- Data zamieszczenia: 2018-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
T. Szeligowskiego 24
20-883 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
REGON: 102287700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę samochodów służbowych dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów służbowych dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. 2. Miejsce dostawy: siedziba Izby Administracji Skarbowej w Lublinie przy ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublinie. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części oznaczone cyframi rzymskimi I, II, III, IV i V: Część I - Samochód przystosowany do przewozu psa służbowego – 2 szt., Część II - Samochód przystosowany do przewozu psa służbowego – 2 szt., Część III - Samochód przystosowany do przewozu psa służbowego - 2 szt., Część IV - Samochód przystosowany do przewozu psa służbowego – 2 szt. w zamówieniu podstawowym, 1 szt. w zamówieniu opcjonalnym, Część V - Samochód osobowy – 2 szt. 4. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia obejmująca ilości samochodów, opis minimalnych parametrów funkcjonalno-technicznych oraz wymaganego wyposażenia, gwarancji i dokumentów - dotyczących poszczególnych pojazdów samochodowych dostarczanych w ramach danej części zamówienia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - "Opisie przedmiotu zamówienia". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w formie oryginału. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W szczególności nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ – w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-02-26 - Zakup i dostawa samochodu osobowego typu SUV/crossover z napędem spalinowym
Dodano: 2023-12-29 - Dostawa samochodu 9 osobowego do Internatu przy ZSCKR w Potoczku
Dodano: 2023-12-15 - "Doposażenie służb granicznych - zakup dwóch samochodów."
Dodano: 2023-10-05 - Zakup trzech samochodów przeznaczonych do obsługi przejść granicznych.
Dodano: 2023-09-26 - Zakup mikrobusu do przewozu osób z niepełnosprawnością dla Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo w Lublinie.
Dodano: 2023-09-20 - „Zakup mikrobusu do przewozu osób z niepełnosprawnością dla Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo w Lublinie”.
Dodano: 2023-09-06 - Wynajem samochodów na potrzeby komórek organizacyjnych zaangażowanych we wdrażanie RPO Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 i Funduszy Europejskich dla Lubelskiego 2021-2027
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa 1 szt. mobilnej platformy do skanowania i mapowania stacji bazowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Dodano: 2023-05-23 - Dostawa samochodów na potrzeby RCKiK w Lublinie- 2 części
Dodano: 2023-05-12