Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę produktów, sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy – Zdroju.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33380 Krynica - Zdrój, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712807, 4715196 , fax. 184 712 338
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
    ul. Kraszewskiego 142
    33380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4712807, 4715196, fax. 184 712 338
    REGON: 30058700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę produktów, sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy – Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów, sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy – Zdroju. Zamawiający podzielił zamówienie na 22 części (pakiety). Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. pakiet nr 1 -Materiały medyczne II. pakiet nr 2 -Materiały medyczne III. pakiet nr 3 -Materiały medyczne IV. pakiet nr 4 -Materiały medyczne V. pakiet nr 5 -Materiały medyczne VI. pakiet nr 6 -Materiały medyczne VII. pakiet nr 7 -Materiały medyczne VIII. pakiet nr 8 -Materiały medyczne IX. pakiet nr 9 -Materiały medyczne X. pakiet nr 10 -Materiały medyczne XI. pakiet nr 11 -Materiały medyczne XII. pakiet nr 12 -Materiały medyczne XIII. pakiet nr 13 -Materiały medyczne XIV. pakiet nr 14 -Materiały medyczne XV. pakiet nr 15 -Materiały medyczne XVI. pakiet nr 16 -Materiały medyczne XVII.pakiet nr 17 -Materiały medyczne XVIII.pakiet nr 18 -Materiały medyczne XIX. pakiet nr 19 -Materiały medyczne XX. pakiet nr 20 -Materiały medyczne XXI. pakiet nr 21 -Materiały medyczne XXII.pakiet nr 22- Materialy medyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, dopuszczony do stosowania w placówce medycznej, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ. Na opakowaniach jednostkowych dostarczonego przedmiotu zamówienia bezwzględnie musi znajdować się informacja o produkcie w języku polskim, data produkcji oraz data ważności.W przypadku produktów jałowych czytelne oznakowanie produktu (jałowy/sterylny/sterile). W przypadku produktów wielorazowych podanie informacji o procesach umożliwiających ich ponowne użycie, tj, mycie, dezynfekcję, pakowanie, metodę ponownej sterylizacji, ograniczenia krotności użycia. Zamawiający wymaga, aby wymieniony w Załączniku nr 1 do SIWZ asortyment dopuszczony był do obrotu i stosowania na terenie Polski. Wymagany minimalny termin ważności oferowanych wyrobów wynosi co najmniej 12 miesięcy od dnia ich dostawy. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się sukcesywnie, partiami – zgodnie z bieżącym zamówieniem Zamawiającego składanym faxem/ drogą e-mail, lub telefonicznie z potwierdzeniem na piśmie, od poniedziałku do piątku w godz. 725 – 1500 do magazynu technicznego Zamawiającego. Dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. 2. 11) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) należy dołączyć do oferty. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. 3) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 798, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych wykonawców.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach