Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170G
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0 77 401 84 32 , fax. 0 77 457 45 23
- Data zamieszczenia: 2015-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny
ul. Wrocławska 170G 170G
45-836 Opole, woj. opolskie
tel. 0 77 401 84 32, fax. 0 77 457 45 23
REGON: 01061308300036 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę papieru oraz artykułów biurowych z tektury dla Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim (nr sprawy: BOR08-2610-02/AS/2015). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1).Przedmiotem zamówienia częściowego nr I jest sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu fabrycznie nowego papieru do urządzeń kopiujących i drukujących w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1A do SIWZ. 2).Przedmiotem zamówienia częściowego nr II jest sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu fabrycznie nowych artykułów biurowych z tektury w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 1B do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DLG.39.558/16 Zakup i dostaw artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-18 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych i kalendarzy dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/116/2015)
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa artykułów biurowych i papieru do urządzeń poligraficznych i drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
Dodano: 2014-12-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych i kalendarzy dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów współfinansowanych przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/99/2014)
Dodano: 2014-12-03 - Dostawa papieru na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020, PO KL, PO PT 2007-2013, PO WT RCz - RP 2007-2013
Dodano: 2014-07-07 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów plastyczno - biurowych dla szkół na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii
Dodano: 2014-05-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu
Dodano: 2013-12-06 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych i kalendarzy dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów współfinansowanych przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/89/2013)
Dodano: 2013-11-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych i biurowych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.
Dodano: 2013-11-19 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu w roku 2013 oraz dla podległych jej Sekcji Gospodarowania Zasobem. Postępowanie nr: ZP-016/II/15/2013/d
Dodano: 2013-01-15