Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284 , fax. 0-48 36 20 282, 3620532
- Data zamieszczenia: 2014-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, fax. 0-48 36 20 282, 3620532
REGON: 67022345100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę foteli biurowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 207.000 EUR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup 1800 szt. składanych krzeseł wraz z łącznikami do rzędów w ilości 250 szt. do Centralnego Ośrodka Sportu przy ul. Łazienkowskiej 6a w Warszawie z przeznaczeniem do używania podczas imprez masowych
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa krzeseł, nr PN-24/16/MT
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa i montaż krzeseł konferencyjnych z podłokietnikami i pulpitami składanymi na potrzeby realizacji projektu Architecture for Society of Knowledge - ASK - Studia III stopnia w języku angielskim na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej, nr postępowania: WAPW/1/2016
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa siedzisk pracowniczych i foteli obrotowych (znak sprawy: BZ/DZP-60.15)
Dodano: 2015-11-13 - Dostawa krzeseł konferencyjnych
Dodano: 2015-11-09 - Zakup mebli pracowniczych i krzeseł
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa krzeseł konferencyjnych
Dodano: 2015-08-19 - Zakup mebli pracowniczych i krzeseł
Dodano: 2014-10-09 - Dostawa foteli biurowych do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2014-04-04 - Dostawa foteli obrotowych do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2014-03-17