Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3031341 w. 181 , fax. 523 031 344
- Data zamieszczenia: 2020-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
ul. Szpitalna 30
88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3031341 w. 181, fax. 523 031 344
REGON: 93213309000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę endoprotez stawu biodrowego i kolanowego w Grupach 1-2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy endoprotez stawu biodrowego i kolanowego w Grupach: Grupa 1 - Endoprotezy bezcementowe, cementowe i bipolarne stawu biodrowego – depozyt Grupa 2 - Endoprotezy całkowite cementowe stawu kolanowego – depozyt dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o., w czasie określonym na 4 miesiące od dnia zawarcia umowy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania jako wyrób medyczny, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r. poz.175 – tekst jednolity) oraz aktami wykonawczymi do niej. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy (1-2). Oferty w zakresie składanej Grupy lub Grup muszą być pełne i kompletne. Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w danej Grupie. 4. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach 1-2, oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, ilości pacjentów oraz wysokości kontraktu z NFZ. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu niż określona w Załączniku nr 2 do SIWZ dla poszczególnych Grup 1–2. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Zamawiający działając zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, przewiduje zastosowanie w przedmiotowym postępowaniu odwróconej procedury przeprowadzenia postępowania tj. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz asortymentowo-cenowy w zakresie oferowanej Grupy (oferowanych Grup) – Załącznik nr 2 do SIWZ. c) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie (w zakresie art. 24. ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp) - Załącznik nr 3 do SIWZ; d) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty, np.: pełnomocnictwo. 8. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji wymienionych w ust. 6, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (z innymi uczestnikami postępowania), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą biorącym udział w niniejszym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dla potrzeb ortopedii; 1) Endoprotezy stawu biodrowego, 2). Materiał kościozastępczy
Dodano: 2019-03-19 - Dostawa drutów Kirschnera i drutów do cerklarzu.
Dodano: 2019-01-17 - Dostawa drutów Kirschnera i drutów do cerklarzu.
Dodano: 2018-08-08 - Dostawa endoprotez stawu kolanowego i biodrowego z jednoczesnym utworzeniem magazynu depozytowego i uzyczeniem instrumentarium
Dodano: 2018-04-06 - Dostawa endoprotez pierwotnych oraz zestawu mikrochirurgicznego
Dodano: 2017-09-26 - Dostawa drutów Kirschnera.
Dodano: 2017-08-23