Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-471 Białystok, Fabryczna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 8693550, 8694550, , fax. 858 693 566
- Data zamieszczenia: 2019-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku
Fabryczna 27
15-471 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 8693550, 8694550, , fax. 858 693 566
REGON: 50637922000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę elektrod i materiałów do ablcji migotania przedsionków kompatybilnych z systemem 3D Ensite Precision - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1 - elektroda ablacyjna chłodzona z pomiarem siły nacisku (25 sztuk.) - komis - 5 sztuk, kabel - 3 sztuk, Pakiet nr 2 - elektroda do mapowania żył płucnych - 25 sztuk, komis - 5 sztuk, kabel - 3 sztuki, Pakiet nr 3 - koszulka transseptalna sterowana - 30 sztuk - komis - 5 sztuk., Pakiet nr 4 - elektrody rozpraszające generatora prądu RF - Amper SJM - 200 sztuk, Pakiet nr 5 - dreny do pompy chłodzącej - 150 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona kwotą wadium w wysokości: Pakiet nr 1 – 3 240,00 zł Pakiet nr 2 – 1 852,00 zł Pakiet nr 3 - 1 296,00 zł Pakiet nr 4 - 2 222,00 zł Pakiet nr 5 - 740,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. nr 2018 poz. 110). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 Bank Gospodarstwa Krajowego. Za skuteczne wniesienie wadium przelewem Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na w/w rachunek przed upływem składania ofert. W przypadku wybrania formy wadium w postaci poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy, b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z prowadzonego postępowania (załącznik nr 5), c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4), d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) (załącznik nr 5a), e) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 5a), f) oświadczenie Wykonawcy, iż wobec niego nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. (załącznik nr 5a), g) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2), h) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 7), i) wypełniony wzór umowy depozytu (dotyczy Pakietu nr 1,2,3) , umowy dostawy (dotyczy Pakietu nr 4,5) (załączniki nr 3,3a), j) potwierdzenie wniesienia wadium, k) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy. l) oświadczenie RODO (załącznik nr 8)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku do terapii nerkozastępczej
Dodano: 2024-04-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-04 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego i Anestezjologii
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Noworodków i Wcześniaków z Pododdziałem Patologii Noworodka i Intensywnej Opieki
Dodano: 2023-08-14 - Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - powtórka.
Dodano: 2023-06-21 - Dostawa implantów kręgosłupowych
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Noworodków i Wcześniaków z Pododdziałem Patologii Noworodka i Intensywnej Opieki
Dodano: 2023-06-07 - „Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych - uzupełnienie”
Dodano: 2023-04-19 - Dzierżawa 12 aparatów do hemodializy wraz z asortymentem jednorazowego użytku na potrzeby Stacji Dializ SP ZOZ w Łapach.
Dodano: 2023-03-28