Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (48)3620283 , fax. (48)3620289
- Data zamieszczenia: 2019-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. (48)3620283, fax. (48)3620289
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.radom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych oraz tablic informacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz tablic informacyjnych wg poniższego zestawienia: 1.Segregator czarny A4 70mm (6 szt.); 2.Segregator czarny A4 z mechanizmem (6 szt.); 3.Koszulki na dokumenty A4 (5 op.); 4.Skoroszyt A4 (20 op.); 5.Długopis (30 szt.); 6.Taśma klejąca (20 szt.); 7.Cienkopisy – 15 czarny, 15 czerwony (łącznie 30 szt.); 8.Teczka z rączką (1 szt.); 9.Spinacz owalny metalowy o długości 28 mm (10 op.); 10. Spinacz owalny metalowy o długości 50 mm (10 op.); 11.Papier kserograficzny (20 ryz); 12.Klej introligatorski (10 szt.); 13.Korektor w pędzelku (4 szt.); 14.Zakreślacze (10 szt.); 15.Długopis żelowy (20 szt.); 16.Wkłady do długopisów żelowych (10 szt.); 17.Rozszywacz biurowy (2 szt.); 18.Linijka (3 szt.); 19.Zszywacz biurowy do zszywek 24/6 (3 szt.); 20.Nożyczki biurowe (2 szt.); 21.Zszywki biurowe 24/6 (15 op.); 22.Karteczki kolorowe przyklejane (6 op.); 23.Zaznaczniki kolorowe (10 op.); 24.Dziurkacz (2 szt.); 25.Ofertówki sztywne (50 szt.); 26.Koperty białe bez okienka (500 szt.); 27.Tusz czerwony (4 szt.); 28.Pinezki tablicowe (1 op.); 29.Poduszka do stempli (2 szt.); 30.Bloczek kostka (5 szt.); 31. Tablica informacyjna o wymiarach ok. 1200 mm x 900 mm (1 szt.); 32. Tablica informacyjna o wymiarach ok. 900 mm x 600 mm (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika; 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-11-17 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A3, A4, A5 na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2023-11-13 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów do wykonania pieczęci na potrzeby jednostek organizacyjnych CBA
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-09-19 - „Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Gminy Michałowice”
Dodano: 2023-09-19