Politechnika Opolska ogłasza przetarg
- Adres: 45-758 Opole, ul. Prószkowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4498178 , 77 4498177 , fax. 77 4498180
- Data zamieszczenia: 2018-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
ul. Prószkowska 76
45-758 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4498178 , 77 4498177, fax. 77 4498180
REGON: 00000173200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla Akademickiego Biura Karier Politechniki Opolskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla Akademickiego Biura Karier Politechniki Opolskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz firmę podwykonawcy; 2) wykaz rzeczowo-cenowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, 3) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-2 SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2019-01-22Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej Politechniki Opolskiej.
- Dodano: 2019-01-08Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki na potrzeby projektu „Termomodernizacja z przebudową budynku głównego Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej zlokalizowanego przy ul. Katowickiej 48 w Opolu – etap 1".
- Dodano: 2018-11-22Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu i jednostek administracji skarbowej województwa opolskiego.
- Dodano: 2018-11-13Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Politechniki Opolskiej.
- Dodano: 2018-11-02Dostawa sprzętów i urządzeń oświetleniowych, fotograficznych, biurowych, RTV na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w podziale na 2 części: część 1: dostawa sprzętów i urządzeń oświetleniowych, fotograficznych, biurowych w ramach projektu „Opolszczyzna – Multikulti”; część 2: dostawa sprzętów i urządzeń biurowych i RTV w ramach projektu „Bawimy się wspólnie w konstruowanie, kodowanie i programowanie”
- Dodano: 2018-10-30dostawa materiałów biurowych i gier edukacyjnych oraz urządzeń i wyrobów elektrycznych w podziale na 4 części na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji
- Dodano: 2018-10-24Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w ramach projektu „Opolszczyzna – Multikulti” finansowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego Marszałka Województwa Opolskiego
- Dodano: 2018-10-16Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu: Prowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych pn. "Bioróżnorodność Opolszczyzny z lotu ptaka” oraz wzmocnienie infrastruktury edukacji ekologicznej.
- Dodano: 2018-09-25Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji.
- Dodano: 2018-09-07Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych Biur Powiatowych