Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (48)3620283 , fax. (48)3620289
- Data zamieszczenia: 2019-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. (48)3620283, fax. (48)3620289
REGON: 670223451 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.radom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych: 1.Segregator czarny A4 70mm (szt.6) 2.Segregator czarny A4 z mechanizmem (szt.6) 3.Koszulki na dokumenty A4 (op.5) 4.Skoroszyt A4 (op.20) 5.Długopis (szt. 30) 6.Taśma (szt.20) 7.Cienkopisy – 15 czarny, 15 czerwony (szt.30) 8.Teczka z rączką (szt. 1) 9.Spinacz owalny metalowy o długości 28 mm (op.10) 10. Spinacz owalny metalowy o długości 50 mm (op. 10) 11.Papier kserograficzny (ryz. 20) 12.Klej introligatorski (szt.10) 13.Korektor w pędzelku (szt. 4) 14.Zakreślacze (szt. 10) 15.Długopis żelowy (szt. 20) 16.Wkłady do długopisów żelowych (szt. 10) 17.Rozszywacz biurowy (szt. 2) 18.Linijka (szt.3) 19.Zszywacz biurowy do zszywek 24/6 (szt.3) 20.Nożyczki biurowe (szt.2) 21.Zszywki biurowe 24/6 (op.15) 22.Karteczki kolorowe przyklejane (op. 6) 23.Zaznaczniki kolorowe (op. 10) 24.Dziurkacz (szt. 2) 25.Ofertówki sztywne (szt. 50) 26.Koperty białe bez okienka (szt. 500) 27.Tusz czerwony (szt. 4) 28.Pinezki tablicowe (szt.100) 29.Poduszka do stempli (szt. 2) 30.Bloczek kostka (szt. 5) Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic ogłoszeniowych (szt. 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika, 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-11-17 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A3, A4, A5 na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2023-11-13 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów do wykonania pieczęci na potrzeby jednostek organizacyjnych CBA
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-09-19 - „Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Gminy Michałowice”
Dodano: 2023-09-19