Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na budowę odcinka sieci wodociągowej w ul. Jadwigi oraz budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przyłączami w ulicach : Jadwigi, Jana III Sobieskiego, Jolanty i odcinek w ul. Batorego w Kostrzynie.

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 62025 Kostrzyn, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618178239 , fax. 618 970 908
  • Data zamieszczenia: 2018-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Poznańska 2
    62025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 618178239, fax. 618 970 908
    REGON: 63202363500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkostrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na budowę odcinka sieci wodociągowej w ul. Jadwigi oraz budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przyłączami w ulicach : Jadwigi, Jana III Sobieskiego, Jolanty i odcinek w ul. Batorego w Kostrzynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Jadwigi oraz budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przyłączami w ulicach : Jadwigi, Jana III Sobieskiego, Jolanty i odcinek w ul. Batorego w Kostrzynie. Szczegółowy zakres zamówienia: Część I 1.Rurociąg sieci grawitacyjnej z rur PCV-U Ø 250mm o długości 598,15 2. Rurociąg tłoczny z rur dwuwarstwowych  PE 100 RC PN  16 SDR 11 Ø90x8,2mm o łącznej długości 280,61m. 3. Przyłącza kanalizacyjne – z rur PCV-U Ø 160mm, 32 sztuk. 4.Przepompownia ścieków - betonowy zbiornik prefabrykowany łączony na uszczelkę, o średnicy DN 1200mm. 5.Studnie betonowe Ø 1000mm – 27 sztuk; 6.Studnie rewizyjne, tworzywowe Ø 425mm PCV – 32 szt. 7.Sieć wodociągowa wykonana z rur PE 100 RC PN16 SDR 11 Ø 90 x 8,2mm o długości 68,5m oraz PE 100 RC PN16 SDR 11 Ø 110 x 10,0mm o długości 57,63m.  Część II 1.Rurociąg sieci grawitacyjnej z rur PCV-U Ø 250mm o długości 449,15m, 2. Przyłącza kanalizacyjne – z rur PCV-U Ø 160mm, 32sztuk. 3.Studnie betonowe Ø 1000mm – 23 sztuk; 4.Studnie rewizyjne, tworzywowe Ø 425mm PCV – 32 zt.  Zastosowane materiały: 1.Kolektor grawitacyjny z rur kanalizacyjnych PCV klasy „S” lite o średnicy 250/7,3mm o złączach kielichowych uszczelnionych uszczelką gumową. 2. Studzienki rewizyjne monolityczne z betonu C40/50, Ø1000. 3. Włazy żeliwne typu ciężkiego D-400, okrągłe żeliwne; 4. Rurociąg tłoczny z rur dwuwarstwowych  PE 100 RC PN  16 SDR 11 Ø90x8,2mm; 5. Sieć wodociągowa wykonana z rur PE 100 RC, łączenia zgrzewane doczołowo. Rury o konstrukcji dwuwarstwowej; PE 100 RC PN 16 SDR 11 Ø110x10mm oraz PE 100 RC PN 16 SDR 11 Ø90x8,2mm. 6. Przepompownia ścieków – zbiornik z kręgów betonowych B45, Ø 1200mm, wysokość 5600mm, wyposażony w dwie pompy o mocy 2,4 kW Przepompownia ścieków winna być wyposażona w system sterowania i powiadamiania o awariach dostosowany do istniejącego na Oczyszczalni Ścieków w Skałowie. 7. Przyłącza należy wykonać z: a. rur PCV o średnicy 160/4,7 mm b. przykanaliki zakończone na posesjach studnią rewizyjną PCV Ø 425mm c. studzienki rewizyjne PCV Ø 425 zaopatrzone w przykrycie z pokrywą żeliwną ustawioną na płycie odciążającej  z betonu B-30. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) Geodezyjne wytyczenie trasy sieci kanalizacyjnej; b) Opracowanie i zatwierdzenie Planu organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego; c) Oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym; d)Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji oraz płukania sieci i przyłączy, wykonanie analiz bakteriologicznych sieci wodociągowej, montaż tabliczek informacyjnych z domiarami, e)Wykonanie inspekcji przy użyciu kamery sieci kanalizacyjnej i załączenie nagrania na płycie DVD; f) Wykonanie i załączenie protokołów z wykonania zagęszczenia gruntu; g) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz; h) Wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych – 5 egz. i Przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego. Załączenie protokołu odbioru dróg potwierdzonego przez przedstawiciela Urzędu Miejskiego ds. drogownictwa; j) Uzyskanie oświadczeń właścicieli posesji na których będą wykonywane przyłącza kanalizacyjne o braku uwag do wykonanych prac; k)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu szkód zaistniałych na terenie budowy, w tym z tytułu zdarzeń losowych powstałych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy do dnia protokolarnego odbioru robót, jak również pełną odpowiedzialność kontraktową z tytułu realizacji umowy, odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji jakości oraz odpowiedzialność deliktową. l)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników i osób zatrudnionych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231008-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 16 000,00 zł. Słownie: szesnścietysięcy złotych00/100. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, na każde zadanie osobno: 1)Pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wyżej wymienione zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi Gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 6) Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 4.Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie nr rachunku 21 1050 1520 1000 0024 2874 0381. Na przelewie należy umieścić informację Przetarg nieograniczony na: Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Jadwigi oraz budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przyłączami w ulicach : Jadwigi, Jana III Sobieskiego, Jolanty i odcinek w ul. Batorego w Kostrzynie. Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego –Zakład Komunalny, 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska 2– sekretariat – w kopercie. Na kopercie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Jadwigi oraz budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przyłączami w ulicach : Jadwigi, Jana III Sobieskiego, Jolanty i odcinek w ul. Batorego w Kostrzynie. 1)do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2)wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 15.03.2018 r. do godziny 09:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom (zgodnie z ich dyspozycją) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 ppkt. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert ; Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4) ppkt. 2), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku, gdyż działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną