Centralny Ośrodek Informatyki Statystycznej ogłasza przetarg
- Adres: 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 608 36 60, 825 44 45
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Informatyki Statystycznej
al. Niepodległości 208 208
00-925 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 608 36 60, 825 44 45
REGON: 00033173100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stat.gov.pl/cois/zamowienia.htm
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednos.budżet.nieposiadająca osob. prawnej podporządk.centralnej jedn.admin.rządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony COIS-18/2009/SISP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa oprogramowania Portalu Sprawozdawczego GUS w zakresie funkcjonalnym oraz wsparcie zamawiającego podczas instalacji i wdrożenia wykonanej rozbudowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724210007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 10.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Według numeracji w SIWZ: 5.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, 5.2. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia dokumentów wymienionych w pkt 6, potwierdzających spełnienie wymagań, o których mowa w pkt od 5.3.do 5.6. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, wg. formuły: spełnia / nie spełnia. 5.3. Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt 6.11.1 wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 500.000,- PLN lub będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości na wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej 1 podmiot lub podmioty mogą spełniać go łącznie. 5.4. Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt 6.11.2 wynikało, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę 500.0000,- PLN. 5.5. Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt. 6.11.3 wynikało, że w ciągu ostatnich trzech lat tj. 1 września 2006 r. - 31 sierpnia 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia określonemu w SIWZ o wartości brutto nie mniejszej niż 400.000,- PLN. Doświadczenie Wykonawcy winno być udokumentowane w formie wykazu zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 5.5.1. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot, który powstał w wyniku połączenia, Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w tym punkcie, jeżeli zostanie wykazane wykonanie zamówień w wymaganym czasie, przez co najmniej jeden z połączonych podmiotów. 5.5.2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej 1 podmiot lub podmioty mogą spełniać go łącznie. 5.5.3. Wykonawca, który realizował zamówienia obejmujące zakres szerszy niż przedmiot zamówienia określony w SIWZ, winien podać tylko wartość części zamówienia odpowiadającej swoim rodzajem zamówieniom spełniającym warunek. 5.5.4. Przez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia stanowiącemu przedmiot zamówienia określony w SIWZ Zamawiający rozumie zamówienia polegające na budowie lub rozbudowie systemu dostępnego poprzez Internet, służącego do dwukierunkowej komunikacji tj. udostępniania informacji oraz aplikacji on-line a także do zbierania danych poprzez Internet, posiadającego cechy systemu o wysokiej dostępności i obsługującego w powyższy sposób minimum 50 tys. podmiotów dziennie. 5.6. Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt. 6.11.4 wynikało, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum dwoma specjalistami z zakresu programowania, posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w systemach przygotowywanych i eksploatowanych w środowisku BEA Weblogic.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Według numeracji w SIWZ: 6.1. Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami, wg. wzoru zamieszczonego w rozdziale III. 6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 6.2., składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów Dz. U. nr 87 z 2006 r z późn. zm.). 6.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo takie powinno zawierać także upoważnienie dla pełnomocnika do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń i instrukcji dla i w imieniu każdego. 6.5. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą - zamiast pełnomocnictwa - złożą umowę spółki cywilnej. 6.6. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia zdolności ekonomiczno-finansowej i technicznej. 6.11.1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości określonej w pkt 5.3. 6.11.2. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę określoną w pkt 5.4. 6.11.3. Wykaz zamówień wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z warunkami określonymi w pkt 5.5. oraz wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do formularza oferty. 6.11.4. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w pkt 5.6. oraz wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do formularza oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stat.gov.pl/cois/zamowienia.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie licencji SaaS na korzystanie z Systemu teleinformatycznego przeznaczonego do zarządzania oceną naukową w jednostce. Znak sprawy: 050/2016.
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie licencji SaaS na korzystanie z Systemu teleinformatycznego przeznaczonego do zarządzania oceną naukową w jednostce. Znak sprawy: 042/2016
Dodano: 2016-07-04 - Obsługa mediów społecznościowych wraz z przygotowaniem działań na landing page kampanii Projektu Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-04-28 - Budowa, serwis oraz uaktualnianie platformy e-learningowej
Dodano: 2013-08-23 - Usługi analityki internetowej oraz zarządzania działem dystrybucji treści
Dodano: 2013-07-03 - Zaprojektowanie i wykonanie nowej strony internetowej Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., wybranych stron produktowych Oddziałów ARP S.A., nowej strony Biuletynu Informacji Publicznej ARP S.A., dostarczenie systemu zarządzania treścią wspólny dla wszystkich zamawianych stron oraz zapewnienie utrzymania nowych stron internetowych na serwerach Wykonawcy przez okres obowiązywania umowy
Dodano: 2013-01-24 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego budowę nowej strony internetowej.
Dodano: 2010-08-30 - Opracowanie portalu internetowego
Dodano: 2009-03-27