Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony COIS-18/2009/SISP

Centralny Ośrodek Informatyki Statystycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 608 36 60, 825 44 45
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Informatyki Statystycznej
    al. Niepodległości 208 208
    00-925 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 608 36 60, 825 44 45
    REGON: 00033173100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stat.gov.pl/cois/zamowienia.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednos.budżet.nieposiadająca osob. prawnej podporządk.centralnej jedn.admin.rządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony COIS-18/2009/SISP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa oprogramowania Portalu Sprawozdawczego GUS w zakresie funkcjonalnym oraz wsparcie zamawiającego podczas instalacji i wdrożenia wykonanej rozbudowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 10.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Według numeracji w SIWZ: 5.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, 5.2. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia dokumentów wymienionych w pkt 6, potwierdzających spełnienie wymagań, o których mowa w pkt od 5.3.do 5.6. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, wg. formuły: spełnia / nie spełnia. 5.3. Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt 6.11.1 wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 500.000,- PLN lub będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości na wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej 1 podmiot lub podmioty mogą spełniać go łącznie. 5.4. Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt 6.11.2 wynikało, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę 500.0000,- PLN. 5.5. Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt. 6.11.3 wynikało, że w ciągu ostatnich trzech lat tj. 1 września 2006 r. - 31 sierpnia 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia określonemu w SIWZ o wartości brutto nie mniejszej niż 400.000,- PLN. Doświadczenie Wykonawcy winno być udokumentowane w formie wykazu zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 5.5.1. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot, który powstał w wyniku połączenia, Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w tym punkcie, jeżeli zostanie wykazane wykonanie zamówień w wymaganym czasie, przez co najmniej jeden z połączonych podmiotów. 5.5.2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej 1 podmiot lub podmioty mogą spełniać go łącznie. 5.5.3. Wykonawca, który realizował zamówienia obejmujące zakres szerszy niż przedmiot zamówienia określony w SIWZ, winien podać tylko wartość części zamówienia odpowiadającej swoim rodzajem zamówieniom spełniającym warunek. 5.5.4. Przez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia stanowiącemu przedmiot zamówienia określony w SIWZ Zamawiający rozumie zamówienia polegające na budowie lub rozbudowie systemu dostępnego poprzez Internet, służącego do dwukierunkowej komunikacji tj. udostępniania informacji oraz aplikacji on-line a także do zbierania danych poprzez Internet, posiadającego cechy systemu o wysokiej dostępności i obsługującego w powyższy sposób minimum 50 tys. podmiotów dziennie. 5.6. Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt. 6.11.4 wynikało, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum dwoma specjalistami z zakresu programowania, posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w systemach przygotowywanych i eksploatowanych w środowisku BEA Weblogic.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Według numeracji w SIWZ: 6.1. Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami, wg. wzoru zamieszczonego w rozdziale III. 6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 6.2., składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów Dz. U. nr 87 z 2006 r z późn. zm.). 6.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo takie powinno zawierać także upoważnienie dla pełnomocnika do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń i instrukcji dla i w imieniu każdego. 6.5. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą - zamiast pełnomocnictwa - złożą umowę spółki cywilnej. 6.6. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia zdolności ekonomiczno-finansowej i technicznej. 6.11.1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości określonej w pkt 5.3. 6.11.2. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę określoną w pkt 5.4. 6.11.3. Wykaz zamówień wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z warunkami określonymi w pkt 5.5. oraz wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do formularza oferty. 6.11.4. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w pkt 5.6. oraz wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do formularza oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stat.gov.pl/cois/zamowienia.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach