Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 248 24 52 , fax. 32 779 59 12
- Data zamieszczenia: 2015-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
ul. W. Lipa 2 2
41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 32 248 24 52, fax. 32 779 59 12
REGON: 24146865300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr 02/PN/15 na dostawę drobnego sprzętu medycznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 euro - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w (jeżeli dotyczy): - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 76), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 5. Dostawa będzie następowała sukcesywnie na podstawie okresowych zamówień określających rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający będzie uprawniony do sprawdzenia partii dostarczonego przedmiotu zamówienia i w razie stwierdzenia zastrzeżeń, do zgłoszenia reklamacji oraz zwrotu wadliwego towaru albo skorzystania z innych uprawnień przewidzianych w kodeksie cywilnym. 7. Wykonawca będzie uwzględniał reklamacje jakościowe i ilościowe dotyczące dostaw przedmiotu zamówienia na swój koszt w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia przesłania zgłoszenia reklamacji. Termin załatwienia reklamacji jakościowej będzie liczony od dnia przesłania pisma reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem. 8. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi, użytkowania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia (dotyczy pakietu 1 - 5, 7). 9. Szkolenia obejmować będą wyłącznie zakres wiedzy merytorycznej związanej z użyciem produktów, które Wykonawca dostarcza w ramach niniejszej umowy (dotyczy pakietu 1 - 5, 7). 10. Harmonogram szkoleń oraz ich zakres opracuje i przedstawi Wykonawca. Wykonawca określi maksymalną liczbę uczestników, którzy będą uczestniczyć w szkoleniu (dotyczy pakietu 1 - 5, 7). 11. Zamawiający dokona wyboru uczestników spośród swego personelu. Uczestnicy to personel medyczny (dotyczy pakietu 1 - 5, 7). 12. Wszystkie szkolenia Wykonawca przeprowadzi w języku polskim, pokrywając wszystkie koszty niezbędne do realizacji szkolenia w tym również materiały szkoleniowe, dojazd i przyjazd na miejsce szkolenia oraz zakwaterowanie uczestników szkolenia (dotyczy pakietu 1 - 5, 7). 13. Wykonawca zapewni prowadzenie szkoleń przez wykwalifikowaną kadrę (dotyczy pakietu 1 - 5, 7). 14. Szkolenia zostaną przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego (dotyczy pakietu 1 - 5, 7). 15. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem, sporządzonym oddzielnie dla każdej szkolonej grupy, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron i zawierającym: a) nazwę i tematykę każdego ze szkoleń, b) datę i miejsce ich przeprowadzenia, c) imienną listę osób uczestniczących w poszczególnych szkoleniach, d) Imię i nazwisko osób prowadzących szkolenie, (dotyczy pakietu 1 - 5, 7). 16. Miejsce dostaw Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2 (ppkt. 1- 4, 7 - 8), oraz 41-711 Ruda Śląska, ul. Główna 11 (ppkt. 5 - 6), w terminie 30 dni od daty złożenia zamówienia, codziennie od poniedziałku do piątku, w godz. od 08.00 do godz. 14.00, na/do: 1) Sekcji Aparatury Medycznej - pakiet 4 (4 szt.), 2) Oddział Neonatologiczny - pakiet 1, 3, 3) Działu Anestezjologii - pakiet 2, 7 (2 szt.), 4) Oddział Kardiologiczny z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego - pakiet 4 (4 szt.), 5) Oddział Neurologiczny - pakiet 4 (2 szt.), 6) Oddział I Chorób Wewnętrznych i Reumatologii - pakiet 5 - 6, 7) Oddział Ginekologiczno- Położniczy I p. - pakiet 7 (1 szt.), 8) Działu Centralnej Sterylizacji - pakiet 8. 17. Przedmiot zamówienia zostanie przekazany protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron dot. pakietu 1 - 8. Okres gwarancji płynie od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 18. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego obciążają Wykonawcę. 19. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 20. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331941100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomp infuzyjnych oraz stacji dokujących
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu medycznego i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, nr sprawy nadany przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-95/16
Dodano: 2016-07-27 - dostawa pomp infuzyjnych - 9 sztuk (zamówienie: TAM-576-PN/34-2016)
Dodano: 2016-06-16 - dostawa pomp infuzyjnych - 9 sztuk (zamówienie: TAM-513-PN/31-2016)
Dodano: 2016-06-06 - Zakup sprzętu i aparatury realizowany w ramach zadania pn. Poprawa warunków w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
Dodano: 2016-04-12 - DOSTAWA POMP INFUZYJNYCH
Dodano: 2015-08-03 - Pompy Infuzyjne i Kardiomonitory
Dodano: 2015-07-08 - Dostawa aparatury anestezjologicznej
Dodano: 2015-04-15 - Dostawa dwudziestu sztuk pomp infuzyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-01-26 - dostawa pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych - 3 sztuki (zamówienie: TAM-849-PN/85-2014)
Dodano: 2014-12-09