Przetargi.pl
Przetarg nawykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych w 2019 r.

Gmina Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, M. Skłodowskiej Curie
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862165263 , fax. 8621652 64
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomża
    M. Skłodowskiej Curie 1a
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862165263, fax. 8621652 64
    REGON: 45066994400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nawykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie remontu dróg za pomocą kruszywa odpowiedniej frakcji, który obejmuje : a) Przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie lub ewentualne wykorytowanie wraz z zagęszczeniem i wywiezieniem nadmiaru gruntu na odległość do 2,0 km, b) Dostawę kruszywa na wskazane przez zamawiającego miejsce (teren gminy Łomża), c) Rozładunek, d) Rozścielenie z zagęszczeniem i wyprofilowaniem 2. Przyjęte szacunkowo rozmiary rzeczowo-asortymentowe określa się następująco: a) Mieszanka kruszywa naturalnego (otoczaki) frakcji 16/31,5 i pospółka frakcji 0/32 w proporcji 1:1 w ilości ok. 2000 m3 b) Mieszanka kruszywa naturalnego (otoczaki) frakcji 8/16 i pospółka frakcji 0/32 w proporcji 1:1 w ilości ok. 1500 m3 c) pospółka frakcji 0/32 mm w ilości ok. 4000 m3 3. Wielkość zamówienia określono wstępnie jako ilość przewidzianego do wbudowania kruszywa, w ramach planowanych remontów z uwzględnieniem poszczególnych frakcji kruszywa, wynikającą z aktualnych potrzeb zamawiającego w całym okresie realizacji zamówienia wyrażoną w m³. Dopuszcza się możliwość zmiany zakresu zamówienia zarówno pod względem ilościowym jak i asortymentowym, w trakcie realizacji zamówienia wynikającą z aktualnych potrzeb zamawiającego w danym okresie realizacji zamówienia. Wymagania jakościowe kruszywa: a) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty atest – orzeczenie o jakości i możliwości stosowania do remontu nawierzchni dróg gruntowych i poboczy dróg utwardzonych, potwierdzone badaniami określającymi uziarnienie, właściwości fizyko – chemiczne, nazwę kruszywa oraz jego pochodzenie. Badania laboratoryjne winny być wykonane dla: - Kruszywo naturalne (otoczaki) frakcji 16/31,5 - Kruszywo naturalne (otoczaki) frakcji 8/16 - Pospółka drogowa frakcji 0/32 b)W trakcie realizacji zamówienia - wykonawca ma obowiązek przedstawić na żądanie zamawiającego wyniki uziarnienia dostarczonego kruszywa oraz dokument potwierdzający nabycie kruszywa w kopalni posiadającej stosowne zezwolenie. 3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: a) Roboty budowlane wykonać zgodnie z wymaganiami i zaleceniami zamawiającego oraz wytycznymi zawartymi w Specyfikacji technicznej oraz niniejszej SIWZ. b) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie i nie krótszy 12 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót. 4. Warunki rozliczenia wykonanych remontów : a)Z wybranym wykonawcą (wykonawcami) zostanie zawarta umowa w oparciu o cenę ofertową ustaloną na podstawie zakresu rzeczowego zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wyliczoną jako iloczyn ilości m³ planowanych remontów i ofertowej ceny jednostkowej za 1m³ remontu. Ustalenie ceny ofertowej winno nastąpić przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru (formularz cenowo - ofertowy) wg wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ostateczna wartość zamówienia zostanie ustalona, na podstawie obmiaru faktycznie wykonanych robót (faktyczna ilość wykonanych remontów w jednostkach obmiarowych (m³). b) Dopuszcza się możliwość dokonywania odbioru wykonanych robót (remontów) w dowolnych, nie krótszych jednak niż jeden miesiąc, na podstawie wydanych dyspozycji rodzajowych i lokalizacyjnych, z uwzględnieniem obmiaru wykonanych faktycznie jednostek obmiarowych i jednostkowej ofertowej ceny brutto. Podstawą wystawienia faktur częściowych będą protokoły odbioru robót (częściowe). UWAGA a) Wykonanie całości robót zleconych w czasie trwania umowy stanowi przedmiot umowy, b) Za wycenę przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest wykonawca, c) Cena oferty musi zawierać wycenę pełnego zakresu robót objętych zamówieniem i wszelkie inne koszty wykonania zamówienia, 5. Remonty będą sukcesywnie realizowane we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na terenie Gminy Łomża.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium dla każdej oferty częściowej: a) Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium - w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące zł) dla I części zamówienia, - w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące zł) dla II części zamówienia, - w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące zł) dla III części zamówienia b) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). c) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: 54 8757 0001 0000 1717 2000 0040 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych za pomocą kruszywa na terenie Gminy Łomża w 2019 roku d) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. e) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. f) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. g) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach