Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-965 Poznań, ul. Chłapowskiego 17/18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6578213 , fax. 061 6578220
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu
ul. Chłapowskiego 17/18 17/18
60-965 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6578213, fax. 061 6578220
REGON: 63001618600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg na dostawę mebli biurowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu. Wykaz mebli, rodzaj, wymiary przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ. Meble biurowe: 1. Szafa biurowa (wysoka) - 1 szt. 2. Szafa biurowa częściowo oszklona (wysoka)- 1 szt. 3. Szafa garderobiana, narożnikowa (wysoka) - 1 szt. 4. Szafka gospodarcza (niska) - 1 szt. 5. Biurko gabinetowe z szafką i szufladami, z półką na klawiaturę oraz z półokrągłą przystawką - 1 szt. 6. Przystawka do biurka z szafką - 1 szt. 7. Szafa garderobiana z nadstawką - 1 szt. 8. Szafa garderobiana - 1 szt. 9. Szafa biurowa wąska z nadstawką - 1 szt. 10. Szafa biurowa - 15 szt. 11. Nadstawka do szafy biurowej - 11 szt. 12. Szafka gospodarcza (niska) - 8 szt. 13. Szafka niska - 4 szt. 14. Biurko z szafką i szufladami (140x60) - 2 szt. 15. Biurko z szafką i szufladami (140x70) - 5 szt. 16. Biurko z szafką (120x70) - 11 szt. 17. Biurko z szafką (120x60) - 1 szt. 18. Biurko z szafką i szufladami (140x80) oraz nadstawką - 2 szt. 19. Biurko z szafką (120x80) i nadstawką - 1 szt. 20. Kontener z 3-szufladami na kółkach - 7 szt. 21. Kontener z 2-szufladami pod drukarkę - 6 szt. 22. Stolik okolicznościowy - 6 szt. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia : - meble wykonane z płyty wiórowej okleinowanej laminatem, gr .płyty 18 mm, - blaty biurek, płyta wiórowa okleinowana laminatem o grubości 25 mm, - krawędzie mebli wykończone obrzeżem z PCV gr. min. 2 mm w kolorach płyt, - meble wyposażone w zależności od potrzeb w okucia metalowe, zawiasy puszkowe, samozamykające się, - meble wyposażone w uchwyty metalowe - kolor srebrny, satyna, - kolorystyka mebli zgodna z zał. Nr 1 do SIWZ, - materiały użyte do wykonania mebli winny posiadać odpowiednie, określone przepisami i normami atesty bezpieczeństwa i higieny pracy, - użyty materiał nie może zmieniać struktury i koloru pod wpływem ciepła, - wszystkie szafy, szafki, szuflady wyposażone w zamki posiadające min. 2 klucze, - biurka, szafy, szafki, nadstawki zamontowane za pomocą kołków, konfirmantów, mimośrodów, kontenery klejone w całości, - Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone meble, liczonej od dnia dostawy. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, - wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy, - Koszty związane z montażem i dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie złożonych dokumentów wymienionych niżej oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - oświadczenia o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (wzór zał. nr 3 do SIWZ); - oświadczenia, że Wykonawca akceptuje postanowienia projektu umowy załączonego do SIWZ (wzór zał. nr 5 do SIWZ); - oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy (wzór zał. nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup dla Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: I grupa: meble biurowe, II grupa: wyposażenie medyczne i poza medyczne, w ramach inwestycji pn.: Modernizacja i zagospodarowanie Kliniki Nefrologii oraz Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i montażem przedmiotu zamówienia wg II grup: I gr. biurka wraz z dostawą i montażem wg specyfikacji asortymentowo-technicznej dla Domu Studenckiego Eskulap przy ul. Przybyszewskiego 39 w Poznaniu, II gr. meble biurowe wraz z dostawą i montażem wg specyfikacji asortymentowo-technicznej dla Katedry Psychiatrii, Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i montażem mebli: Zadanie 1: dla pomieszczeń na III i IV piętrze w budynku Collegium Anatomicum w Poznaniu, Zadanie 2: dla sal seminaryjnych na parterze w budynku Centrum Biologii Medycznej w Poznaniu
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa mebli biurowych dla KPP Gniezno
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa trybuny składanej oraz wyposażenia meblowego według części przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Dostawa wraz z montażem trybuny składanej teleskopowej, Część nr 2: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-05-16 - Zakup wyposażenia do nowego budynku Urzędu Gminy
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, szkolnych, hotelowych, stanowisk audytoryjnych oraz regałów przesuwnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Nowy Świat 4
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych będących wyposażeniem pomieszczeń w budynku siedziby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu
Dodano: 2015-11-25 - Zakup i dostawa mebli biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2015-11-20