Przetargi.pl
Przetarg na dostawę automatycznego systemu sterowania 2D do równiarki CASE 836C AWD

Zespół Składnic Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Kazimierzowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 632-65-27 , fax. 0-25 632-58-79
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych
    Kazimierzowska 9
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 632-65-27, fax. 0-25 632-58-79
    REGON: 12567223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zslp.warszawa.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg na dostawę automatycznego systemu sterowania 2D do równiarki CASE 836C AWD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, automatycznego systemu sterowania 2 D z przeznaczeniem do maszyny budowlanej (równiarki CASE 836C AWD) – 1 szt. wraz ze szkoleniem obsługi systemu – co najmniej 2 godziny szkolenia teoretycznego i 6 godzin szkolenia praktycznego dla 2 operatorów. Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do rozszerzenia zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego, poprzez zakup i dostawę części rozbudowujących system niwelacji 2D do systemu niwelacji 3D według wyspecyfikowanych części określonych w załączniku nr 1 B do SIWZ. Szczegółowy opis systemu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia zawarty został odpowiednio w załączniku nr 1B SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42961000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset i 00/100 zł). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 44 1600 1462 1823 1585 6000 0003 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przetarg na dostawę automatycznego systemu sterowania 2D do równiarki CASE 836C AWD”, B.270.2.4.2019” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 7). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z Kosztorysem Ofertowym (załącznik nr 1A, do SIWZ), opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1B do SIWZ), oświadczenie w sprawie braku podstaw wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 PZP oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 – 2 i 4 – 7 PZP (załącznik nr 5 do SIWZ), oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ), a jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów to również oświadczenie zawierające zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), a w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach