Przetargi.pl
Przetarg DZP.26.1.396.2018 na świadczenie usług sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 - hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r. na świadczenie usług sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 - hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg DZP.26.1.396.2018 na świadczenie usług sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 - hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r. na świadczenie usług sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 - hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach handlowych (powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych) – hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 – hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r. Usługi należy wykonywać w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem nowoczesnych technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy i ich wystrój. Zamawiający wymaga, aby usługi sprzątania i odśnieżania wykonywane były przez Wykonawcę: 5.1.1. profesjonalnym specjalistycznym sprzętem, właściwym do danego rodzaju prac i powierzchni gwarantującym wysoką jakość świadczonych usług; 5.1.2. z użyciem środków czystości i środków higieniczno – sanitarnych o bezspornie dobrej jakości (typu Domestos, Ajax, Cif lub równoważne), oraz środków chemicznych służących do rozpuszczania śniegu i lodu. Wszystkie zastosowane produkty muszą posiadać atest PZH do powszechnego stosowania lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim. (Używając zwrotu chemiczne środki służące do rozpuszczania śniegu i lodu Zamawiający ma na uwadze ekologiczne środki typu chlorek wapnia w granulkach lub równoważny, które nie niszczą zieleni, powierzchni betonowych oraz materiałów ceramicznych. Zamawiający nie dopuszcza stosowania soli jako środka rozpuszczającego lód). 5.2. Szkice obiektów przeznaczonych do sprzątania stanowią Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 8 do SIWZ. 5.4. Wykonawca składając ofertę musi ująć wszystkie koszty składające się na realizację wykonania usługi. Wszelkie materiały, urządzenia i środki transportu niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 5.5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Wizja lokalna posłuży do określenia ilości pracowników potrzebnych do wykonania zamówienia w każdym obiekcie. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego: Panem Grzegorzem Rzeźnik nr telefonu: (42) 207-15-06 wew. 111. 5.6. Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zapewnił stały dyżur telefoniczny. 5.7. W ramach umowy Zamawiający zapewnia na hali przy ul. Piotrkowskiej 317 i na hali przy ul. Małej 2 po jednym pomieszczeniu socjalnym z przeznaczeniem na przebranie się oraz po jednym pomieszczeniu do składowania sprzętu i środków czystości. Wyposażenie pomieszczeń w niezbędne umeblowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, pozostaje w zakresie Wykonawcy. 5.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, takich jak przykładowo utrata prawa do zarządzania nieruchomością. 5.9. Do wykonywania usług Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób sprzątających oraz osobę do nadzorowania ich prawidłowego wykonania (pełniącą funkcję stałego Koordynatora). W trakcie realizacji usługi Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w związku z jej wykonaniem. 5.10. Na podstawie art. 29 ust. 3a (oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a) ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących usługi sprzątania wymaganych w pkt 7.2.3.2) SIWZ. 5.10.1. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp: 1) Zatrudnienie w/w osób (w ilości i rodzaju zatrudnienia zgodnych ze SIWZ i złożoną przez wykonawcę ofertą) przy realizacji zamówienia powinno trwać w całym okresie wykonywania usługi. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zastąpienia jej inną osobą spełniającą zapisy SIWZ i zgodną ze złożoną ofertą Wykonawcy. 2) Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zażądać dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób realizujących usługi sprzątania, o których mowa w pkt 5.10.1.1) na umowę o pracę np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą musi być Wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami Pzp podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Uwaga: W związku z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) informuje się, że: - Obowiązek podania danych osobowych wynika z Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), - Administratorem danych osobowych jest Zarząd Lokali Miejskich z siedzibą w Łodzi przy al. Kościuszki 47, Dane zwarte w przekazanych dokumentach będą przetwarzane w celu realizacji procedur związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i ewentualnego zawarcia umowy. Uczestniczącemu w procedurze przysługuje prawo dostępu do jego danych i ich poprawienie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z zapisami § 5 projektu umowy będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i skutkować naliczeniem kar umownych określonych w §8 ust.1 litera e) projektu umowy (załącznik nr 9 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach