Przetargi.pl
Przetarg 63/2016 NA Wykonanie remontu lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 6 części:

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2016-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg 63/2016 NA Wykonanie remontu lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 6 części:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 6 części w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej zgodnie z projektami budowlanymi (dotyczy lokali w części 5 i 6), przedmiarami robót, kosztorysami nakładczymi, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Część 1: ul. Tybury 5 m. 14, ul. Żeglarska 7 m. 6, ul. Wróbla 19 m. 16 - lokale pozostałe Część 2: ul. Berlińskiego 4 m. 29 - lokal socjalny, ul. Młynarska 2 m. 73 - lokal pozostały, ul. Przemysłowa 18a m. 38 - lokal zamienny Część 3: ul. Jaracza 23 m. 40a, ul. Kilińskiego 40 m. 9 - lokale pozostałe Część 4: ul. Żelazna 17 m. 47 - lokal socjalny, ul. Popowskiego 3 m. 70, Część 5: ul. Tymienieckiego 33a m. 17- lokale pozostałe, ul. Przędzalniana 50 m. 22 - lokal zamienny, ul. Przędzalniana 54 m. 7 - lokal pozostały Część 6: ul. Przędzalniana 54 m. 19/20 - lokal zamienny, ul. Przędzalniana 54 m. 17 - lokal pozostały Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót. Opis części 5 i 6 Lokale wskazane do remontu w części 5 i 6 znajdują się w nieruchomościach wpisanych do rejestru zabytków. Prace remontowe w tych lokalach należy prowadzić zgodnie z projektami budowlanymi i decyzjami-pozwoleniami na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku stanowiącymi załączniki do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie dwie części zamówienia. Złożenie oferty na więcej niż dwie części zamówienia będzie skutkowało odrzuceniem oferty. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - projektami budowlanymi - dot. części 5 i 6 - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ - kosztorysami nakładczymi - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) - prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale osób nadzorujących roboty wyznaczonych przez Zamawiającego - dla części 1,2,3,4. - prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz która przez okres co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury i przy udziale osób nadzorujących roboty wyznaczonych przez Zamawiającego - dla części 5 i 6. b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy, na stolarkę okienną 60 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlm.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach