Przetargi.pl
Przetarg

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5820500, 5820573 , fax. 175 820 576
  • Data zamieszczenia: 2017-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Wolności 44
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5820500, 5820573, fax. 175 820 576
    REGON: 69043924700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dozorujący podczas pełnienia swoich obowiązków obowiązany jest do podjęcia wszelkich działań zmierzających do prawidłowego dozoru mienia i wykonania powierzonych obowiązków, w szczególności: Dozorowanie obiektu ZUK: - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - odśnieżanie – oczyszczanie terenu wejścia i wyjazdu – powierzonym sprzętem Zamawiającego, - wydawanie dokumentów pojazdów w godzinach służby - kontrola czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach służby, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy znajdujących się na korytarzu, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego (posypywanie piaskiem), - kontrola pomieszczeń socjalnych, biurowych oraz garaży. Dozorowanie obiektu Administracji: - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy do selektywnej zbiórki odpadów znajdujących się na korytarzach budynku, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego (posypywanie piaskiem). Dozorowanie obiektu Cmentarza Komunalnego: - zapewnienie bezpieczeństwa dozorowanego terenu przed kradzieżą i dewastacją, reagowanie na zdarzenia zakłócenia ładu i porządku publicznego, niedopuszczenie do powstania zagrożeń o charakterze przestępczym i noszącym znamiona wykroczeń, - dyżur stały na terenie Cmentarza (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 15:30 do 7:30; w pozostałe dni (sobota, niedziela, dni świąteczne) oraz w dniach 30,31.10.2017r. oraz 02.11.2017r. całodobowo, dodatkowo 01.11.2017 r. na zmianie od 6.:30 powinno znaleźć się 2 pracowników całodobowo, - otwieranie i zamykanie bram cmentarza (otwieranie rano, zamykanie wieczorem każdego dnia tygodnia o godzinach przewidzianych w Regulaminie Cmentarza), kontrola i obchód całego strzeżonego terenu, - wpuszczanie na teren Cmentarza pojazdów kierowanych przez osoby niepełnosprawne lub kierowanych przez osoby przewożące osoby niepełnosprawne lub pojazdów kierowanych przez osoby, które uzyskały zezwolenie w biurze Zarządu Cmentarza Komunalnego (opłaciły wjazd na teren Cmentarza), - prowadzenie rejestru pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu Cmentarza, - niezwłoczne informowanie osób upoważnionych przez Zamawiającego o zdarzeniach mających cechy klęski, awarii, przestępstwa bądź nadzwyczajnego zagrożenia oraz ujawnionych naruszeniach Regulaminu Cmentarza, - ścisłe współdziałanie w zakresie dozoru mienia i porządku publicznego z odpowiednimi służbami: policją, strażą pożarną, pogotowiem ratunkowym, prokuraturą, itp., - utrzymanie czystości w przydzielonym pomieszczeniu, - zdawanie obiektu pracownikom Zamawiającego, potwierdzone wpisem do dziennika służby, - utrzymanie czystości wokół budynków znajdujących się na terenie cmentarza, - odśnieżanie chodnika wokół budynków i placu przed bramą główną, posypywanie piaskiem (Sprzęt przekaże Zamawiający), - podlewanie kwiatów w wazonach, - opróżnianie małych koszy znajdujących się na placu głównym i przed bramką. Dozorowanie obiektu ZDM w Mielcu. - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - odśnieżanie – oczyszczanie terenu wejścia i wyjazdu – powierzonym sprzętem Zamawiającego, - wydawanie dokumentów pojazdów w godzinach służby - kontrola czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach służby, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy znajdujących się na korytarzu, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego (posypywanie piaskiem). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą Pzp art. 29 ust 3a. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu Umowy 2. Wykonawca oświadcza, iż osoby wykonujące czynności dozoru zatrudnione są przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu pracy. 3. Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu kopii umowy o pracę z ukrytymi danymi adresowymi i płacowymi pracowników, o których mowa w ust.1. 4. Stosunek pracy, o którym mowa w ust 1 winien trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania ww. umowy 5. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną na stanowiskach, o którym mowa w ust. 1 lub przez Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 10 dni (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce inną osoby na podstawie umowy o pracę. 6. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia 7. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341140-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach