Przetargi.pl
Przesiewacz bębnowy/2015

EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6330815, 6330819 , fax. 044 6330819
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów
    ul. Bawełniana 18 18
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6330815, 6330819, fax. 044 6330819
    REGON: 59076538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przesiewacz bębnowy/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż stacjonarnego przesiewacza bębnowego wraz z towarzyszącymi mu przenośnikami, fabrycznie nowego, rok produkcji 2015, składającego się z (parametry minimalne): 1) przenośnika taśmowego o wym. min. B= 1200 mm, L=2800 mm, mającego za zadanie podawać sortowany materiał do sita obrotowego. 2) zbiornika zasypowego min. V= 4 m3, umieszczonego nad przenośnikiem podającym do sita i przymocowanego do jego konstrukcji przy pomocy połączeń śrubowych. Zbiornik gromadzi sortowany materiał, jego załadunek następuje przy użyciu ładowarki o wyciągu do 2,5 m. 3) bębnowego sita obrotowego o średnicy min. 1800 mm, L= 5300 mm (bęben nie wchodzi w zakres dostawy). Zadaniem sita jest oddzielenie z sortu frakcji o granulacji poniżej wielkości oczka sita. W sicie będą instalowane wymienne bębny, które stanowią wyposażenie Zamawiającego. Urządzenie ma być tak wykonane, by było kompatybilne z bębnami posiadanymi przez Zamawiającego. 4) przenośnika taśmowego o wym. min. B=1200 mm, L=3500 mm, umieszczonego pod sitem obrotowym. Jego zadaniem jest wyłapywanie frakcji podsitowej i dalszy jej transport. 5) przenośnika taśmowego o wym. min. B=800 mm, L= 2500 mm, posadowionego prostopadle do przenośnika odbierającego spod sita. Jego zadaniem jest dalsze przekazanie frakcji podsitowej na kolejny przenośnik taśmowy (skośny). 6) przenośnika taśmowego skośnego o wym. min. B= 800 mm, L=5000 mm. Jego zadaniem jest końcowy odbiór frakcji podsitowej i jej transport na hałdę. 7) przenośnika taśmowego uchylnego o wym. min. B=800 mm, L=5000 mm, umieszczonego za sitem, którego zadaniem jest transport nieodsianego materiału do pojemników magazynujących. 2. W zakres dostawy stacjonarnego przesiewacza bębnowego wchodzi również: 1) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z centralną szafą sterowniczą: - sterowanie układem przenośników i sitem powinno odbywać się poprzez centralną szafę sterowniczą, - instalacja elektryczna powinna być zaprojektowana w taki sposób, aby można było korzystać ze stałego źródła energii - przyłącza energetycznego. - Cały układ powinien być wyposażony w grzybkowe wyłączniki bezpieczeństwa. 2) podłączenie stacjonarnego przesiewacza bębnowego wraz z towarzyszącymi mu przenośnikami do istniejącego przyłącza energetycznego. 3) dostawa i montaż walcowej szczotki z napędem o mocy min. 1,5 kW, czyszczącej zewnętrzny płaszcz sita. 4) dostosowanie konstrukcji stacjonarnego przesiewacza bębnowego do sit wymiennych posiadanych przez Zamawiającego. W celu uzyskania kompatybilności sit z konstrukcją przesiewacza należy dokonać pomiarów bębnów na terenie Zakładu Instalacji Przetwarzania Odpadów w Gotartowie. 5) wykonanie obowiązków, które szczegółowo zostały opisane w punkcie III SIWZ. 3. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: 1) Uruchomienie stacjonarnego przesiewacza bębnowego wraz z towarzyszącymi mu przenośnikami. 2) Przeprowadzenie pracy próbnej stacjonarnego przesiewacza bębnowego wraz z towarzyszącymi mu przenośnikami. 3) Szkolenie załogi Zamawiającego. 4) Dostarczenie niezbędnej dokumentacji i pozwoleń określonych prawem dla eksploatacji (również pod względem BHP), w języku polskim, w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (PDF):w dwóch egzemplarzach. 5) Wykonanie przez Wykonawcę pozostałych obowiązków niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Udzielenie warunków serwisu i gwarancji. 1.Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostawy oraz montażu przedmiotu zamówienia na własny koszt i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: Zakład/Instalacja do Przetwarzania Odpadów w Gotartowie, gm. Kluczbork. 2) przestrzegania przepisów bhp i ppoż podczas przebywania na terenie Zamawiającego oraz przestrzegania innych wskazań wymienionych w niniejszym punkcie. 3) zapewnienia właściwej organizacji i koordynacji oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności, za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo wykonywanych prac, 4) zapewnianie w czasie trwania wykonania przedmiotu zamówienia możliwości normalnego korzystania przez Zamawiającego z terenu i obiektów, 5) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez siebie zarówno Zamawiającemu, jak i osobom trzecim oraz za mienie i wypadki na terenie wykonania przedmiotu zamówienia - od momentu wejścia na nieruchomość Zamawiającego do momentu odbioru końcowego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca oświadcza, że dla wykonania przedmiotu zamówienia posiada odpowiednie zaplecze techniczne oraz stosowne uprawnienia i kwalifikacje wymagane przepisami prawa. 3. Wykonawca oświadcza, że elementy przedmiotu Zamówienia (materiały, urządzenia itp.) są dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 4. Wykonawca gwarantuje, że: 1) dostarczone w ramach zamówienia urządzenie będzie jego własnością i nie będzie obciążone jakimikolwiek prawami osób trzecich; 2) dostarczone urządzenie będzie fabrycznie nowe (rok produkcji 2015) na wysokim poziomie technicznym oraz należytej, jakości. 3) urządzenie nie będzie urządzeniem prototypowym. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PODANY ZOSTAŁ W PUNKCIE III SIWZ ORAZ W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO UMOWY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 434110007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 400,00zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych). Termin wniesienia wadium upływa równocześnie z terminem złożenia oferty, tj. do dnia 10.04.2015 roku godz: 09:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: A. pieniądzu - na konto Zamawiającego w Ba nk Spółdzielczy w Bełchatowie nr 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001 B. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; C. gwarancjach bankowych; D. gwarancjach ubezpieczeniowych; E. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Niezależnie od formy, w jakiej zostanie wniesione wadium, Zamawiający uzna ważne tylko oferty zabezpieczone wadium, będącym w dyspozycji Zamawiającego. W przypadku wpłaty pieniężnej na konto Zamawiającego kwota wadium musi realnie wpłynąć na rachunek bankowy - czego potwierdzenie stanowić będą wyciągi bankowe Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty kserokopii dokumentu wadium wystawionego na rzecz Zamawiającego poświadczonego za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał gwarancji należy załączyć do oferty w osobnej kopercie. Dokumenty, o których mowa w ust.2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany z ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Pzp, 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertą przed upływem składania ofert, 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach