Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
- Data zamieszczenia: 2013-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć warsztatowych z zakresu coachingu rodzicielskiego oraz zapewnienie cateringu w ramach projektu pn.: Bliżej sukcesu edukacyjnego - praca z uczniem o indywidualnych potrzebach edukacyjnych., nr sprawy UM-ZP-262-21/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu zajęć warsztatowych z zakresu Coachingu rodzicielskiego oraz zapewnienie uczestnikom szkolenia cateringu, podczas przerw kawowych i obiadowych realizowanych w ramach projektu pn.: Bliżej sukcesu edukacyjnego - praca z uczniem o indywidualnych potrzebach edukacyjnych (zwanego dalej także przedmiotem zamówienia szkoleniem warsztatami ). 2.Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Bliżej sukcesu edukacyjnego - praca z uczniem o indywidualnych potrzebach edukacyjnych realizowanego przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie w ramach dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty; Umowa nr 944 POKL.09.04.00-06-031 12-00) 3. Cel główny projektu: Podniesienie kwalifikacji nauczycieli szkól gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenów wiejskich woj. lubelskiego w zakresie pracy z uczniem o indywidualnych potrzebach edukacyjnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 5. Zajęcia realizowane będą w formie bloku tematycznego Coaching Rodzicielski - jako szkolenia / warsztaty tzw. weekendowe (tj. prowadzone w dni: sobota i niedziela), x 8 godzin zajęć dziennie realizowanych w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00. 6. Przewiduję się prowadzenie zajęć dla ośmiu grup uczestników po dwie grupy równoważne w terminach: I i II grupa 8-9 czerwca 2013 r.; III i IV grupa 15-16 czerwca 2013 r.; V i VI grupa 23-24 listopada 2013 r.; VII i VIII grupa 30 listopada 2013 i 1 grudnia 2013 r. Planowana jest realizacja zajęć dla 2 grup uczestników jednocześnie, przy czym każda grupa winna być prowadzona przez 2 osoby/ trenerów (- ki). 7. Wymiar zajęć na 1 grupę: razem 16 godzin. 8. Łączna liczba godzin warsztatów:16 godzin x 8 grup uczestników= 128 godzin zajęć. 9. Uczestnicy warsztatów: nauczyciele i nauczycielki szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenów wiejskich województwa lubelskiego; grupy 15- osobowe. Jeden uczestnik będzie brał udział w 2 dniach warsztatów tj. odbędzie 16 godzin warsztatów. 2 edycje po 4 grupy każda. 10. Przez godzinę warsztatów Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną ( tj. 45 minut zegarowe). 11. Wykonawca zrealizuje zajęcia w formie warsztatów z aktywnym udziałem uczestników 12. Planowane miejsce realizacji zajęć szkoleń warsztatów i dostawy posiłków: Lublin, Uniwersytet Medyczny: 12.1.Dom Studenta Nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, ul. Dr W. Chodźki 11, 12.2.Dom Studenta Nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, ul. Dr W. Chodźki 9 13. Wymagania w zakresie realizacji usługi: 13.1 Wykonawca zapewni każdemu z uczestników komplet materiałów szkoleniowych do zajęć formie skryptu. Skrypty winny zawierać wybór i rozszerzenie treści poruszanych podczas zajęć, opis studiów przypadków i ćwiczeń tak, aby materiały w przyszłości nadawały się do wykorzystania w pracy wychowawczej i dydaktycznej nauczycieli. 13.2. Wykonawca zapewni każdego dnia dla każdego z uczestników poczęstunek podczas: 2 przerw kawowych (tj. tzw. serwis kawowy składający się z co najmniej: kawa, herbata, ciastka, woda mineralna, cukier, mleczko) oraz 1 przerwy obiadowej w formie posiłku obiadowego składającego się z przystawki i ciepłego dania (preferowane danie główne mięsne + napój) 13.3. Wykonawca zapewni przygotowanie i podanie w trakcie przerw w warsztatach min. 240 posiłków ( tj. obiadów), dla 120 uczestników (tj. 8 grup po 15 osób w grupie), na 2 zjazdy szkoleniowe (tj. 120 osób x 2 zjazdy = 240 osobodni). 13.4. Wykonawca zapewni posiłki i poczęstunek tj. serwis kawowy dla każdego uczestnika szkolenia na każdy dzień zajęć. W każdym dniu zajęć uczestniczyć będzie 30 osób tj. po 15 osób w grupie. 13.5. Zamawiający przewiduje udział każdego dnia szkolenia min. 30 osób co łącznie daje 240 osobodni. Przez osobodzień Zamawiający rozumie - dwie przerwy kawowe w których Wykonawca zapewni serwis kawowy ( kawa, herbata, ciastka, woda mineralna, cukier, mleczko) w ilości wystarczającej dla każdego uczestnika oraz jedną przerwę obiadową w formie posiłku obiadowego składającego się z przystawki i ciepłego dania ( preferowane danie główne mięso + napój). 13.6 Wymogi minimalne dot. podawanych posiłków: powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia i dostarczenia wszystkich produktów pod wskazane adresy Zamawiającego w Lublinie. Wykonawca zapewni przygotowanie i dostarczenie posiłków z zachowaniem warunków sanitarno - epidemiologicznych. Posiłki winny być tak przygotowane, aby były gotowe do spożycia przez uczestników ( tj. np. poporcjowane) bez ponoszenia przez Zamawiającego i uczestników warsztatów kosztów, czasu czy pracy. 14. Szczegółowa tabela dot realizacji usługi. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przebywania do 2 przedstawicieli Zamawiającego podczas prowadzonych zajęć / warsztatów oraz nagrywania i wykorzystywania materiałów audiowizualnych z przeprowadzonych zajęć na rzecz Zamawiającego. Wykorzystanie materiałów szkoleniowych będzie zgodne z ogólnymi zasadami określonymi w prawie autorskim. Wspólny Słownik Zamówień (CPC i CPV): Nr kategorii: 42 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe - nr CPC: 92 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo -dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego w zakresie organizacji i dokumentacji nowoczesnego laboratorium. System zapewnienia jakości. Walidacja. ujętego w projekcie pn Specjalizacja i Kompetencje program rozwojowy Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-37/13
Dodano: 2013-06-19 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych z zakresu coachingu rodzicielskiego oraz zapewnienie cateringu ujętego w ramach projektu pn.: Bliżej sukcesu edukacyjnego - praca z uczniem o indywidualnych potrzebach edukacyjnych, nr sprawy UM-ZP-262-35/13
Dodano: 2013-06-14 - Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo - dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego ujętego w projekcie pn Specjalizacja i Kompetencje - program rozwojowy Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-17/13
Dodano: 2013-04-12 - Zakup miejsc na studia podyplomowe dla pracowników administracji samorządowej Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.
Dodano: 2012-12-31 - Zakup miejsc na studia podyplomowe dla pracowników administracji samorządowej Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.
Dodano: 2012-12-18 - Zakup miejsc na studia podyplomowe dla pracowników administracji samorządowej Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.
Dodano: 2012-11-29 - Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego w zakresie spektroskopii w podczerwieni z transformacją furierowską (FTIR), nr sprawy UM-ZP-262-108/12
Dodano: 2012-10-30 - BZP/PN/74/2012 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na specjalizacji Informatyka w inżynierii środowiska
Dodano: 2012-10-05 - Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego w zakresie spektroskopii w podczerwieni z transformacją furierowską (FTIR); nr sprawy UM-ZP-262-93/12
Dodano: 2012-09-28 - Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego w zakresie organizacji i dokumentacji nowoczesnego laboratorium. System zapewnienia jakości. Walidacja.; nr sprawy: UM-ZP-262-56/12
Dodano: 2012-06-27