Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ SPECJALISTYCZNYCH W RAMACH ZADANIA PROGRAM ROZWOJU ZAWODOWEGO W PROJEKCIE KLUCZ DO PRZYSZŁOŚCI WSPÓŁFINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH POKL PRIORYTET IX ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH DZIAŁANIE 9.2. PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO

Zarząd Powiatu Nakielskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3866628 , fax. 052 3860771
  • Data zamieszczenia: 2011-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nakielskiego
    ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54 54
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3866628, fax. 052 3860771
    REGON: 09236602800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnakielski.logon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ SPECJALISTYCZNYCH W RAMACH ZADANIA PROGRAM ROZWOJU ZAWODOWEGO W PROJEKCIE KLUCZ DO PRZYSZŁOŚCI WSPÓŁFINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH POKL PRIORYTET IX ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH DZIAŁANIE 9.2. PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach zadania >Program rozwoju zawodowego< w projekcie >Klucz do przyszłości< współfinansowanym ze środków EFS w ramach PO-KL; Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. I. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów ośmiu szkół zawodowych z terenu powiatu nakielskiego w następującym zakresie: Część 1). Zajęcia specjalistyczne dla operatorów wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej. Cena zajęć obejmuje : a) przeprowadzenie zajęć dla 30 uczestników w dwóch grupach po 15 osób( 1 grupa b) ZSP Samostrzel, 1 grupa - ZSŻŚ Nakło nad Notecią ) - 127 godzin lekcyjnych/osobę. Część teoretyczna zajęć odbywać się będzie poszczególnych szkołach, część praktyczna w Zespole Szkół Żeglugi Śródlądowej. c) wyżywienie - obiad przez 21 dni dla 30 uczestników na podstawie harmonogramu zajęć ustalonego z dyrektorem szkoły, w której odbywać będą się zajęcia d) dojazd uczestników na zajęcia - dowóz uczniów z ZSP Samostrzel na zajęcia praktyczne w ZSŻŚ w Nakle. Łączna ilość kilometrów 338. e) materiały na zajęcia - pakiet dla 30 uczestników składający się z: kasku ochronnego, butli gazowej, płyty CD, podręcznika. f) ubezpieczenie uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z prowadzonymi zajęciami. g) koszt badań lekarskich uprawniających do rozpoczęcia zajęć h) koszt egzaminu i) koszt wydania wszelkich odpowiednich dokumentów potwierdzających nabyte umiejętności Cele główne zajęć: przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku operatora wózków jezdniowych wraz z obsługą i wymianą butli gazowej. Uczestnicy powinni nabyć umiejętności przygotowujące do egzaminu państwowego mającego na celu uzyskanie uprawnień wydawanych przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z 18.07.2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001 r. nr 79, poz. 849 z późn. zm.) albo przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. z 2001 r. nr 118, poz. 1263 ). Program zajęć powinien zostać opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Pozostałe konieczne materiały dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część 2). Zajęcia specjalistyczne dla operatorów maszyn budowlanych - koparko-ładowarka plus inna maszyna. Cena zajęć obejmuje: a) przeprowadzenie zajęć dla 30 uczestników dwóch grupach ( 1 grupa - Lubaszcz- 15 osób, 1- grupa - ZSP Szubin - 15 osób) - 232 godzin lekcyjnych/osobę. Część teoretyczna zajęć odbywać się będzie w powyższych szkołach a część praktyczna w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę. b) wyżywienie - obiad przez 22 dni dla 30 uczestników na podstawie harmonogramu zajęć ustalonego z dyrektorem szkoły, w której odbywać będą się zajęcia c) dojazd uczestników na zajęcia praktyczne w łącznej ilości 1800 km . d) koszt badań lekarskich uprawniających do rozpoczęcia zajęć e) ubezpieczenie uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z prowadzonymi zajęciami. f) koszt egzaminu g) koszt wydania wszelkich odpowiednich dokumentów potwierdzających nabyte umiejętności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. (Dz. U. Nr 118 z poz. 1263). Główny cel zajęć: Zakres przedmiotowy zajęć musi być realizowany zgodnie z programem zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Konieczne materiały na zajęcia zapewnia Wykonawca. Część 3). Zajęcia specjalistyczne z hotelarstwa - akademia animatorów. Cena zajęć obejmuje: a) przeprowadzenie zajęć dla 13 uczestników ( 1 grupa - ZSP Lubaszcz- 13 osób) - 80 godzin lekcyjnych/osobę. Całość zajęć ma się odbyć w hotelu (teren Polski) spełniającym następujące kryteria: - hotel min. 2 gwiazdki, obsługujący również turystów zagranicznych, - minimum 3 sale konferencyjno - widowiskowe, - hotel położony w miejscowości turystycznej w naturalnym środowisku animatorów, - hotel przystosowany do obsługi rodzin z dziećmi, z bogatą bazą rekreacyjno - sportową, b) wyżywienie podczas pobytu na zajęciach (śniadanie oraz obiadokolacja) c)nocleg d)dojazd i powrót uczestników do hotelu w łącznej ilości 750 kilometrów. e)wszelkie inne koszty związane z organizacją zajęć pokrywa Wykonawca. f)ubezpieczenie uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z prowadzonymi zajęciami. g)koszt wydania wszelkich odpowiednich dokumentów potwierdzających nabyte umiejętności ( w tym opinia prowadzącego zajęcia o stopniu nabytych umiejętności) Program zajęć powinien zawierać: 1) część wykładową: teoria transferu lotnisko-hotel-lotnisko teoria info-meetingu dokumentacja pracy destylacji autoprezentacja. Techniki pracy pilot funkcjonowanie i struktura destylacji charakterystyka pracy pilota typologia klienta, marketing na destylacji oferta biura podróży, wycieczki fakultatywne 2) część praktyczną: transfer info-meeting dyżury hotelowe raporty pracy i kasowe wycieczka techniki sprzedaży elementy animacji czasu wolnego 3) Część fakultatywną: w zależności jest od miejsca odbywania kursu Część 4). Zajęcia specjalistyczne dla technika ekonomisty. Cena zajęć obejmuje: a) przeprowadzenie zajęć dla 10 uczestników ( 1 grupa - ZSP Szubin- 10 osób) - 60 godzin lekcyjnych/osobę. Całość zajęć odbywać będzie się w wyżej wymienionej szkole. b)wyżywienie - zimny bufet (kanapki) dla 10 osób przez czas trwania zajęć. c)materiały na zajęcia - pakiet dla ucznia składający się z ; kalkulator, pendrive, druki d)ubezpieczenie uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z prowadzonymi zajęciami. e) koszt wydania wszelkich odpowiednich dokumentów potwierdzających nabyte umiejętności ( w tym opinia prowadzącego zajęcia o stopniu nabytych umiejętności) Cel główny zajęć: obsługa programu Płatnik, zdobycie dodatkowej wiedzy z zakresu zagadnień związanych z kadrami i płacami przy zastosowaniu m.in. technik komputerowych. Sprzęt i oprogramowanie oraz inne konieczne materiały na zajęcia zapewnia Wykonawca. II. Warunki realizacji zamówienia: 1. Uczestnicy otrzymują niezbędne do zajęć materiały. Ich odbiór potwierdzają podpisem. 2. W ramach zajęć należy zapewnić przygotowanie stanowiska do zajęć zgodnie z przepisami bhp oraz wyposażonego w niezbędne maszyny, urządzenia, narzędzia i materiały zapewniające prawidłowe przeprowadzenie zajęć. Fakt prowadzenia zajęć na odpowiednio przygotowanym stanowisku może być skontrolowany przez koordynatora projektu, na każdym etapie jego prowadzenia. 3. Uczestnicy zajęć zostaną objęci ubezpieczeniem na okres ich prowadzenia. 4. Zajęcia mają odbywać się na podstawie harmonogramu uzgodnionego z dyrektorem szkoły. 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy, szczegółowy przedmiotowy zakres zajęć. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczania pomieszczeń, w których realizowane będą zajęcia objęte projektem oraz materiałów ćwiczeniowych, materiałów informacyjnych oraz innej dokumentacji zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl 7. Wykonawca zajęć zarejestruje instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i będzie aktualizował w tej bazie informacje o każdych zajęciach realizowanych w ramach projektu. 8. Wykonawca na adres poczty elektronicznej wskazanej przez Zamawiającego przesyłał będzie do dnia 25 każdego miesiąca poprzedzającego zajęcia informacje o każdych zajęciach realizowanych w ramach projektu. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: a) prowadzenie dziennej listy obecności uczestników (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszystkich nieobecności uczestników zajęć. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu listę obecności niezwłocznie po zakończeniu zajęć, b) sporządzenie protokołu z egzaminu końcowego, przeprowadzonego wśród uczestników zajęć, d) prowadzenie dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć, e) prowadzenie rejestru wydanych uczestnikom zajęć: zaświadczeń, certyfikatów i uprawnień. Kopie wdanych dokumentów Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od ukończenia zajęć. 10. Wykonawca każdorazowo dołączy w formie załącznika do wystawionej faktury VAT specyfikację usługi, którą faktura obejmuje uwzględniając podział kosztów określony w formularzu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nakielski.lo.pl - zakładka Wydział Pozyskiwania Środków Zewnętrznych
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach