Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Ciechanowie w ramach projektu „Kształcenie zawodowe gwarancją sukcesu” nr RPMA.10.03.01-14-7151/16

Powiat Ciechanowski z siedzibą w Ciechanowie - Zespół Szkół Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Orylska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 672 34 48; 23 672 29 26, , fax. 23 672 38 57
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ciechanowski z siedzibą w Ciechanowie - Zespół Szkół Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Ciechanowie
    Orylska 9
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 23 672 34 48; 23 672 29 26, , fax. 23 672 38 57
    REGON: 130377706

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Ciechanowie w ramach projektu „Kształcenie zawodowe gwarancją sukcesu” nr RPMA.10.03.01-14-7151/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części w celu umożliwienia złożenia oferty przez małych i średnich przedsiębiorców. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I. Szkolenie: Kurs obsługi hotelowej w programie Fidelio a. Ilość godzin szkolenia dla jednej grupy: 40 godzin dydaktycznych (po 45 min). W tym 8 godzin zajęć teoretycznych i 32 godziny zajęć praktycznych. b. Ilość grup: 5 c. Ilość osób w grupie: 8 d. Termin realizacji: marzec 2018 – czerwiec 2019. Zajęcia powinny się odbyć przez 5 dni po 8 godzin lekcyjnych. Szkolenia będą realizowane według przeprowadzonej rekrutacji i zebranych grup oraz preferencji uczestników projektu i mogą być realizowane w następujący sposób: przed południem, po południu lub w godzinach wieczornych w dni robocze lub weekendy e. Miejsce szkolenia: Lokal udostępniony przez Zamawiającego / Realizatora projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część II. Szkolenie: Profesjonalna obsługa klientów SPA a. Ilość godzin szkolenia dla jednej grupy: 40 godzin dydaktycznych (po 45 min). W tym 8 godzin zajęć teoretycznych i 32 godziny zajęć praktycznych. b. Ilość grup: 5 c. Ilość osób w grupie: 8 d. Termin realizacji: marzec 2018 – czerwiec 2019. Zajęcia powinny się odbyć przez 5 dni po 8 godzin lekcyjnych. Szkolenia będą realizowane według przeprowadzonej rekrutacji i zebranych grup oraz preferencji uczestników projektu i mogą być realizowane w następujący sposób: przed południem, po południu lub w godzinach wieczornych w dni robocze lub weekendy e. Miejsce szkolenia: Lokal udostępniony przez Zamawiającego / Realizatora projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część III. Szkolenie: Kurs Techniki dekoracji potraw a. Ilość godzin szkolenia dla jednej grupy: 40 godzin dydaktycznych (po 45 min). W tym 8 godzin zajęć teoretycznych i 32 godziny zajęć praktycznych. b. Ilość grup: 6 c. Ilość osób w grupie: 8 d. Termin realizacji: marzec 2018 – czerwiec 2019. Zajęcia powinny się odbyć przez 5 dni po 8 godzin lekcyjnych. Szkolenia będą realizowane według przeprowadzonej rekrutacji i zebranych grup oraz preferencji uczestników projektu i mogą być realizowane w następujący sposób: przed południem, po południu lub w godzinach wieczornych w dni robocze lub weekendy e. Miejsce szkolenia: Lokal udostępniony przez Zamawiającego / Realizatora projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część IV. Szkolenie: Kurs Sushi a. Ilość godzin szkolenia dla jednej grupy: 40 godzin dydaktycznych (po 45 min). W tym 8 godzin zajęć teoretycznych i 32 godziny zajęć praktycznych. b. Ilość grup: 6 c. Ilość osób w grupie: 8 d. Termin realizacji: marzec 2018 – czerwiec 2019. Zajęcia powinny się odbyć przez 5 dni po 8 godzin lekcyjnych. Szkolenia będą realizowane według przeprowadzonej rekrutacji i zebranych grup oraz preferencji uczestników projektu i mogą być realizowane w następujący sposób: przed południem, po południu lub w godzinach wieczornych w dni robocze lub weekendy e. Miejsce szkolenia: Lokal udostępniony przez Zamawiającego / Realizatora projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część V. Szkolenie: Kurs Warunki dostaw INCOTERMS 2010 a. Ilość godzin szkolenia dla jednej grupy: 40 godzin dydaktycznych (po 45 min). W tym 8 godzin zajęć teoretycznych i 32 godziny zajęć praktycznych. b. Ilość grup: 2 c. Ilość osób w grupie: 8 d. Termin realizacji: marzec 2018 – czerwiec 2019. Zajęcia powinny się odbyć przez 5 dni po 8 godzin lekcyjnych. Szkolenia będą realizowane według przeprowadzonej rekrutacji i zebranych grup oraz preferencji uczestników projektu i mogą być realizowane w następujący sposób: przed południem, po południu lub w godzinach wieczornych w dni robocze lub weekendy e. Miejsce szkolenia: Lokal udostępniony przez Zamawiającego / Realizatora projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część VI. Szkolenie: Kurs Sieć Internet jako narzędzie biznesu. a. Ilość godzin szkolenia dla jednej grupy: 40 godzin dydaktycznych (po 45 min). W tym 8 godzin zajęć teoretycznych i 32 godziny zajęć praktycznych. b. Ilość grup: 3 c. Ilość osób w grupie: 8 d. Termin realizacji: marzec 2018 – czerwiec 2019. Zajęcia powinny się odbyć przez 5 dni po 8 godzin lekcyjnych. Szkolenia będą realizowane według przeprowadzonej rekrutacji i zebranych grup oraz preferencji uczestników projektu i mogą być realizowane w następujący sposób: przed południem, po południu lub w godzinach wieczornych w dni robocze lub weekendy e. Miejsce szkolenia: Lokal udostępniony przez Zamawiającego / Realizatora projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część VII. Szkolenie: Kurs Informatyka w rachunkowości i finansach w tym obsługa programu INSERT GT a. Ilość godzin szkolenia dla jednej grupy: 40 godzin dydaktycznych (po 45 min). W tym 8 godzin zajęć teoretycznych i 32 godziny zajęć praktycznych. b. Ilość grup: 3 c. Ilość osób w grupie: 8 d. Termin realizacji: marzec 2018 – czerwiec 2019. Zajęcia powinny się odbyć przez 5 dni po 8 godzin lekcyjnych. Szkolenia będą realizowane według przeprowadzonej rekrutacji i zebranych grup oraz preferencji uczestników projektu i mogą być realizowane w następujący sposób: przed południem, po południu lub w godzinach wieczornych w dni robocze lub weekendy e. Miejsce szkolenia: Lokal udostępniony przez Zamawiającego / Realizatora projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Część I – 200,00 zł Część II – 200,00 zł Część III – 300,00 zł Część IV – 300,00 zł Część V – 100,00 zł Cześć VI – 150,00 zł Część VII – 150,00 zł 10.2 Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. W celach informacyjnych oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniężnej Wykonawca załącza do oferty, b) wnoszone w innych formach niż pieniądz, oryginały dokumentów należy złożyć w formie oryginału i kopii (przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą, a oryginał luzem, gdyż będzie podlegał zwrotowi) w jednej kopercie. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: 04 1020 1592 0000 2902 0255 2602 z podaniem tytułu: wadium „Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych– Część …….” 10.3 Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na konto, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r, poz. 359). 2) Wadium w formach wymienionych w ust. 3 lit. od b do e musi być wystawione na Zamawiającego. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 6 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach