Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z umiejętności uczenia się dla wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego – w ramach projektu EFS „Nasza świetlica – Nasze okno na świat!”

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 960 600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 960 600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z umiejętności uczenia się dla wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego – w ramach projektu EFS „Nasza świetlica – Nasze okno na świat!”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z umiejętności uczenia się dla wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego – w ramach projektu EFS „Nasza świetlica – Nasze okno na świat!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w Placówce Wsparcia Dziennego przy ul. Czołgistów 5 w Sosnowcu lub lokalu zastępczym wskazanym przez Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć we wskazanych salach przy ul. Czołgistów 5 w Sosnowcu lub w innej lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego na terenie Sosnowca, wyposażonych w sprzęt komputerowy do prowadzenia zajęć (6 stanowisk), natomiast Wykonawca jest zobowiązany ustalić harmonogram realizowanych zajęć z Kierownikiem Placówki Wsparcia Dziennego. 3. Planowany wymiar godzin szkoleniowych – 260. Pojęcie „godzina szkoleniowa” należy rozumieć jako godzina lekcyjna (45 minut). Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wymiaru godzin szkoleniowych – po uzgodnieniu z Instytucją Zarządzającą. 4. Zamawiający zakłada miejsca dla 27 dzieci. 5. Zajęcia odbywać się będą w systemie: poniedziałek-piątek w czasie pracy placówki, tj.: 13:30-18:30 z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej. Zamawiający dopuszcza realizowanie jednorazowo 2 godzin lekcyjnych dla grupy z uwzględnieniem przerw po każdej godzinie. Ewentualna zmiana godzin i dni prowadzenia zajęć jest możliwa po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego i Wykonawcę. 6. Wychowankami placówki będą dzieci w wieku 7 – 14 lat. Zamawiający uzależnia określenie ostatecznej liczby grup i uczestników od ustaleń poczynionych przez Wykonawcę z Kierownikiem Placówki. Zajęcia z kompetencji będą prowadzone w grupach dostosowanych do wieku i umiejętności dzieci, 8-10 osobowych lub mniejszych w zależności od potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W celu dokonania oceny oferty w ramach kryterium „Doświadczenie Trenera” do oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz doświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); 3.2. dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) SIWZ; 3.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 3.1 SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 3.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty, o których mowa w Rozdziale III.4) pkt 1 odnośnie tego podmiotu. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w Rozdziale III.4) pkt 1 i 2 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokumenty o których mowa w Rozdziale III.5.1) pkt 1 Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 11. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale III.6) pkt 3.1., w Rozdziale III.4) pkt 1 i 2 oraz w Rozdziale III.5.1) pkt 1 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 12. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale III.4) pkt 1 oraz w Rozdziale III.5.1) pkt 1, inne niż oświadczenia o których mowa w pkt 11 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 15. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 16. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 16.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 16.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 17. Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach