Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: przeprowadzenia zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 1.1 Do zadań Wykonawcy należy przeprowadzenie następujących zajęć: A) zajęcia z zakresu kompetencji kluczowych tj.: 1) z języka angielskiego; 2) z języka niemieckiego; 3) z matematyki; 4) z przedsiębiorczości; 5) z języka polskiego; 6) kurs szybkiego uczenia się. B) zajęcia z zakresu kompetencji zawodowych tj. blok: 1) informatyczny; 2) elektryczno-elektroniczny; 3) mechaniczno-mechatroniczny; 4) przedmiotów samochodowych; 5) ekonomiczno-handlowy; 6) logistyczno-spedycyjny; 7) górniczy; 8) technologia żywienia; 9) produkcja rolnicza. C) indywidualne doradztwo zawodowe; D) indywidualne doradztwo psychologiczno-pedagogiczne; SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Nr Zadania projektowego Rodzaj zajęć Nazwa zajęć Liczba grup Liczba h zegarowych na a) grupę b) Razem Liczba uczniów a) min. w 1 gr. b) Razem A) Zajęcia z zakresu kompetencji kluczowych 2. Zajęcia z zakresu kompetencji kluczowych Język angielski 4 grupy a) 1gr. x 50h b) 4 gr. x 50h = 200h a) 15 os. b) 60 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji kluczowych Język niemiecki 1 grupa a) 1gr. x 50h b) 1 gr. x 50h = 50h a) 15 os. b) 15 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji kluczowych Matematyka 8 grup a) 1gr. x 50h b) 8 gr. x 50h = 400h a) 15 os. b) 120 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji kluczowych Przedsiębiorczość 4 grupy a) 1gr. x 50h b) 4 gr. x 50h = 200h a) 15 os. b) 60 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji kluczowych Język polski 5 grup a) 1gr. x 25h b) 5 gr. x 25h = 125h a) 15 os. b) 75 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji kluczowych Kurs szybkiego uczenia się 1 grupa a) 1 gr. x 25h b) 1 gr. x 25h = 25h a) 15 os. b) 15 os. B) Zajęcia z zakresu kompetencji zawodowych 2. Zajęcia z zakresu kompetencji zawodowych Blok informatyczny 1 grupa a) 1gr. x 25h b) 1 gr. x 25h = 25h a) 15 os. b) 15 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji zawodowych Blok elektryczno-elektroniczny 1 grupa a) 1gr. x 25h b) 1 gr. x 25h = 25h a) 15 os. b) 15 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji zawodowych Blok mechaniczno-mechatroniczny 1 grupa a) 1gr. x 25h b) 1 gr. x 25h = 25h a) 15 os. b) 15 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji zawodowych Blok przedmiotów samochodowych 1 grupa a) 1gr. x 25h b) 1 gr. x 25h = 25h a) 15 os. b) 15 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji zawodowych Blok ekonomiczno-handlowy 1 grupa a) 1gr. x 25h b) 1 gr. x 25h = 25h a) 15 os. b) 15 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji zawodowych Blok logistyczno-spedycyjny 1 grupa a) 1gr. x 50h b) 1 gr. x 50h = 50h a) 15 os. b) 15 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji zawodowych Blok górniczy 1 grupa a) 1gr. x 50h b) 1 gr. x 50h = 50h a) 15 os. b) 15 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji zawodowych Blok technologia żywienia 1 grupa a) 1gr. x 50h b) 1 gr. x 50h = 50h a) 15 os. b) 15 os. 2. Zajęcia z zakresu kompetencji zawodowych Blok produkcja rolnicza 1 grupa a) 1gr. x 50h b) 1 gr. x 50h = 50h a) 15 os. b) 15 os. C) Indywidualne doradztwo zawodowe 4. Indywidualne doradztwo zawodowe Indywidualne doradztwo zawodowe Nie dotyczy a) nie dotyczy b) 360h a) nie dotyczy b) 180 os. D) Indywidualne doradztwo psychologiczno-pedagogiczne 4. Indywidualne doradztwo psychologiczno-pedagogiczne Indywidualne doradztwo psychologiczno-pedagogiczne Nie dotyczy a) nie dotyczy b) 300h a) nie dotyczy b) 150 os. LICZBA GODZIN ŁĄCZNIE 1 985 h 1.2 Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w siedzibie szkół zawodowych i technicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, tj. w: - Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44; - Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1; - Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ul. Chopina 11b. 1.3 Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z koordynatorem projektu. 1.4 Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników zajęć i list obecności lub kart porady. 1.5 Wykonawca przeprowadzi w trakcie w/w zajęć ankiety ewaluacyjne, testy na wejściu i na wyjściu oraz sporządzi analizę porównawczą testów wiedzy. Wzory ankiet, testów oraz analiz zostaną uzgodnione z Koordynatorem Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 21. Wymagania dotyczące wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3000 zł (słownie:trzytysiącezłotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 01.09.2014 r. do godz.9:30. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 01.09.2014 r. do godz.9:30. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostaławybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach