Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Zawodowy Start w Przyszłość

Powiat Kluczborski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4185218 , fax. 0-77 4186520
  • Data zamieszczenia: 2012-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kluczborski
    ul. Katowicka 1 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 0-77 4185218, fax. 0-77 4186520
    REGON: 53141250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkluczborski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Zawodowy Start w Przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych dla uczniów dwóch Zespołów Szkół Powiatu Kluczborskiego tj. Zespołu Szkół Licealno-Technicznych (ZSL-T) i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego (ZSP nr 2 CKU) w Kluczborku. Szkolenia mają się odbywać sukcesywnie w okresie od września 2012r. do czerwca 2014r. w ramach projektu Zawodowy Start w Przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Wykonawca na czas trwania szkoleń jest zobowiązany w szczególności do: (PONIŻSZE DOTYCZY KAŻDEJ Z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1) obowiązkowo w ramach każdego szkolenia (każdej z części zamówienia) zapewienia dla każdego uczestnika szkolenia materiałów szkoleniowych do zajęć, które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie uczestników szkolenia. Materiały muszą zostać oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Dodatkowy 1 gratisowy komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Za materiały szkoleniowe Zamawiający uważa przygotowane przez Wykonawcę wydruki kolorowe, czarno białe oraz kserokopie, materiały dydaktyczne - opisy, notatnik, długopis, które zostaną wydane uczestnikom szkoleń, jak również prezentacje i wizualizacje multimedialne z przygotowaniem oraz publikacją materiałów cyfrowych. 2) wydania dokumentów świadczących o ukończeniu szkolenia tzn. dla wszystkich uczestników certyfikatu o ukończeniu danego szkolenia; 3) świadczenia usług zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego szczegółowym programem zajęć; 4) przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w godzinach popołudniowych dla poszczególnych grup od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt, ferii, wakacji); z zastrzeżeniem, iż w przypadku Zamówienia w CZĘŚCI I za zgodą zamawiającego, w przypadku gdy program zajęć będzie tego wymagał, dopuszcza się przeprowadzenie zajęć w dni wolne tj. w soboty. 5) informowania poprzez umieszczenie na materiałach szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia, dokumentach świadczących o ukończeniu szkolenia (certyfikatach), listach obecności uczestników oraz na wszelkich innych dokumentach dotyczących realizowanego zamówienia informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zamieszczenie logo UE, PO KL zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 6) niezwłocznego poinformowania Zamawiającego na piśmie o przerwaniu szkolenia przez uczestnika. W takim przypadku Zamawiający skieruje w jej miejsce następną osobę z listy rezerwowej a Wykonawca, jeśli jest to możliwe ze względu na zakres tematyczny i ilość zajęć, która już została przeprowadzona, dołoży wszelkich starań aby osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła; 7) niezwłocznego informowania Zamawiającego telefonicznie oraz na piśmie o przypadkach dłuższej nieobecności uczestników na szkoleniu. 8) W przypadku realizacji zadań w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia wymaga się, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia oraz, że łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania - dot. osób prowadzących zajęcia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkluczborski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach