Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym „Tableciaki- kreatywny i innowacyjny przedszkolak” w ramach projektu „Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS

Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13100 Nidzica, ul. Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 252 457 , fax. 896 252 457
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
    ul. Kolejowa 5
    13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 252 457, fax. 896 252 457
    REGON: 51033365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipcuw.nidzica.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym „Tableciaki- kreatywny i innowacyjny przedszkolak” w ramach projektu „Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym „Tableciaki- kreatywny i innowacyjny przedszkolak” w ramach projektu „Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS 1. Zajęcia muszą być oparte na indywidualnych potrzebach rozwojowych, edukacyjnych i psychofizycznych uczniów. 2. Usługa edukacyjna będzie świadczona w 8 placówkach na terenie Gminy Nidzica. Zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu w każdym oddziale w roku szkolnym 2018/2019 przez 10 miesięcy czyli 40 tygodni i w roku szkolnym 2019/2020 przez 10 miesięcy czyli 40 tygodni. 3. Zajęcia będą się odbywały w godzinach pracy przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych. Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z wcześniej uzgodnionym z nim i przedstawionym mu do realizacji harmonogramem zajęć. 4. Łączna liczba godzin zajęć wynosi 1360 godzin. Szczegółowy wykaz godzin i grup: 1) Przedszkole Nr 2-4 grupy przedszkolne, każda średnio po 24 przedszkolaków, 1 godzina zajęć tygodniowo dla każdej grupy, łączna liczba godzin w trakcie trwania projektu dla 4 grup- 320 (w tym w 2018 r.- 64 godz. , w 2019 r.-160 godz. , w 2020 r. -96 godz.); 2) Przedszkole Nr 4 „KRAINA ODKRYWCÓW” - 4 grupy przedszkolne, średnio po 24 przedszkolaków w każdej grupie, 1 godzina zajęć tygodniowo dla każdej grupy, łączna liczba godzin w trakcie trwania projektu dla 4 grup- 320 (w tym w 2018 r.- 64 godz. , w 2019 r.-160 godz. , w 2020 r. - 96 godz.); 3) oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy- 2 grupy przedszkolne, każda średnio po 24 przedszkolaków, 1 godzina zajęć tygodniowo dla każdej grupy, łączna liczba godzin w trakcie trwania projektu dla 4 grup- 160 (w tym w 2018 r.-32 godz. , w 2019 r.-80 godz. , w 2020 r. -48 godz.); 4) oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Michała Kajki w Nidzicy- 3 grupy przedszkolne, każda średnio po 20 przedszkolaków, 1 godzina zajęć tygodniowo dla każdej grupy, łączna liczba godzin w trakcie trwania projektu dla 4 grup- 240 (w tym w 2018 r.-48 godz. , w 2019 r.- 120 godz., w 2020 r. -72 godz.); 5) oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy- 1 grupa przedszkolna licząca średnio 18 przedszkolaków, 1 godzina zajęć tygodniowo dla grupy, łączna liczba godzin w trakcie trwania projektu - 80 (w tym w 2018 r.- 16 godz., w 2019 r.- 40 godz., w 2020 r. -24 godz.); 6) oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej im. Prof. Romana Kobendzy w Łynie- 1 grupa przedszkolna licząca średnio 13 przedszkolaków, 1 godzina zajęć tygodniowo dla grupy, łączna liczba godzin w trakcie trwania projektu - 80 (w tym w 2018 r.-16 godz. , w 2019 r.- 40 godz., w 2020 r. -24 godz.); 7) oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej im. Stanisława Mikołajczyka w Rączkach- 1 grupa przedszkolna licząca średnio 18 przedszkolaków, 1 godzina zajęć tygodniowo dla grupy, łączna liczba godzin w trakcie trwania projektu - 80 (w tym w 2018 r.-16 godz. , w 2019 r.- ,40 godz. w 2020 r. -24 godz.); 8) oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Napiwodzie- 1 grupa przedszkolna licząca średnio 9 przedszkolaków, 1 godzina zajęć tygodniowo dla grupy, łączna liczba godzin w trakcie trwania projektu - 80 (w tym w 2018 r.-16 godz. , w 2019 r.-40 godz. , w 2020 r. - 24 godz.); 5. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy scenariuszy i programów zajęć, które będą przez niego prowadzone w roku szkolnym 2018/2019 i przedłożenia ich w biurze projektu. 6. Scenariusze i programy zajęć na rok szkolny 2019/2020 Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć w biurze projektu w terminie do 16 sierpnia 2019 r. 7. Scenariusze i programy zajęć mogą ulegać zmianom w trakcie trwania projektu, jednak po pisemnym przedstawieniu zmian i ich akceptacji przez kadrę zarządzającą projektem. 8. Wykonawca tworząc scenariusze i programy zajęć „Tableciaki- kreatywny i innowacyjny przedszkolak” musi wziąć pod uwagę następujące wytyczne: nauka kodowania z wykorzystaniem dywanu- kodowanie na dywanie, mały programista, kodowanie bez komputera, Scratch junior, zabawy rozwijające kreatywność i innowacyjność, kodogranie w kolory, zakodowany domek itp. 9. Forma, program i sposób organizacji zajęć musi być dopasowany tak aby umożliwić udział uczniów z niepełnosprawnościami, jeśli tacy uczniowie będą brali udział w zajęciach. 10. Scenariusze i programy zajęć w poszczególnych placówkach muszą być zgodne z diagnozami, które zostaną udostępnione przy podpisywaniu umowy na udzielenie zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez prowadzenie list obecności, kart czasu pracy oraz prowadzenie dziennika zajęć dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do wspomagania promocji projektu- informowania o współfinansowaniu projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014- 2020. 13. Wykonawca we współpracy z kadrą zarządzającą projektem będzie dokonywał ewaluacji osiągnięć rozwojowych dzieci pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy. 14. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzania po zakończeniu każdego semestru sprawozdania z przeprowadzonych zajęć, zgodnie z udostępnionym przez Zamawiającego wzorem, do którego załączniki będą stanowiły wytwory prac dzieci, dokumentacja zdjęciowa itp. 15. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność materialną za powierzone podczas prowadzenia zajęć mienie tj. wyposażenie sali, sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne. 16. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych, na które zostanie ogłoszony odrębny przetarg nieograniczony. 17. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy składających się na przedmiot zamówienia został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1) formularz ofertowy wraz z zawartymi w nim oświadczeniami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ ; 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ i ogłoszeniu stanowiące załączniki do oferty odpowiednio wg wymagań określonych przez Zamawiającego, 3) pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) zobowiązanie innych podmiotów w formie pisemnej (oryginał), 5) załącznik nr 6 do SIWZ- Oświadczenie -Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach