Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2012-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2 2
10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej oraz zarządzania stresem wraz ze świadczeniem usługi cateringowej dla uczestników i trenerów szkoleń w ramach projektu Zwiększenie konkurencyjności i potencjału Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie poprzez rozszerzenie i dostosowanie do potrzeb rynku pracy oferty edukacyjnej Wydziału Prawa i Administracji współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w trzech zakresach: autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej oraz zarządzania stresem wraz ze świadczeniem usługi cateringowej dla uczestników i trenerów szkoleń w ramach projektu: Zwiększenie konkurencyjności i potencjału Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie poprzez rozszerzenie i dostosowanie do potrzeb rynku pracy oferty edukacyjnej Wydziału Prawa i Administracji współfinansowanej przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części i obejmuje: I. SZKOLENIE Z ZAKRESU AUTOPREZENTACJI:Szkolenie obejmować będzie 16 godzin szkoleniowych dla dwóch grup studentów po 15 osób, czyli łącznie przeprowadzone zostaną 32 godziny szkoleniowe;Czas trwania jednej godziny szkoleniowej to 45 minut. II. SZKOLENIE Z ZAKRESU KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ:Szkolenie obejmować będzie 16 godzin szkoleniowych dla dwóch grup studentów po 15 osób, czyli łącznie przeprowadzone zostaną 32 godziny szkoleniowe;Czas trwania jednej godziny szkoleniowej to 45 minut.III. SZKOLENIE Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA STRESEM: Szkolenie obejmować będzie 16 godzin szkoleniowych dla dwóch grup studentów po 15 osób, czyli łącznie przeprowadzone zostaną 32 godziny szkoleniowe;Czas trwania jednej godziny szkoleniowej to 45 minut. IV.MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z ZAKRESU AUTOPREZENTACJI:Materiały szkoleniowe w wersji papierowej dla uczestników szkolenia, oznaczone odpowiednimi logotypami przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Na bazie tych materiałów Wykonawca prowadzić będzie szkolenie. V.MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z ZAKRESU KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: Materiały szkoleniowe w wersji papierowej dla uczestników szkolenia, oznaczone odpowiednimi logotypami przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Na bazie tych materiałów Wykonawca prowadzić będzie szkolenie.VI. MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA STRESEM:Materiały szkoleniowe w wersji papierowej dla uczestników szkolenia, oznaczone odpowiednimi logotypami przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Na bazie tych materiałów Wykonawca prowadzić będzie szkolenie . VII. SALA SZKOLENIOWA: 1 . Sala szkoleniowa o powierzchni nie mniejszej niż 55 m2 na 96 godzin szkoleniowych (12 dni po 8 godzin szkoleniowych), czas trwanie jednego szkolenia 45 minut.2. Wyposażenie: meble (biurka, krzesła) dla co najmniej 20 osób, z wydzieleniem osobnego biurka i krzesła dla prowadzącego szkolenie, projektor lub rzutnik, tablica typu flipchart (papier i co najmniej 6 markerów typu flipchart).3.Zapewniony dostęp do Internetu, 4.Sala szkoleniowa musi znajdować się na terenie miasta Olsztyn. VIII. OBIADY DLA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ I TRENERÓW: Pojedynczy zestaw obiadowy składający się z :a) dwóch dań: zupa + danie mięsne i dodatki (ziemniaki lub frytki, bukiet surówek, sok lub woda),b)ciepłych napoi (kawa, herbata), c)deseru (ciasto, ciastka). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2014
Dodano: 2014-04-30 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-03-18 - Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość
Dodano: 2014-01-16 - Realizacja w 2014 r. kompleksowej usługi szkoleniowej dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Kompleksowy program aktywizacji społecznej i zawodowej osób i rodzin dotkniętych wykluczeniem społecznym na terenie Gminy i Miasta Susz
Dodano: 2013-11-26 - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym, grupowych i indywidualnych warsztatów z psychologiem, grupowych treningów kompetencji społecznych oraz grupowych warsztatów planowania domowego budżetu dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna w gminie Lelkowo realizowanego w 2013 r.
Dodano: 2013-09-11 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013 w zakresie obsługi komputera i poruszania się po Internecie
Dodano: 2013-08-30 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013
Dodano: 2013-08-30 - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym, grupowych i indywidualnych warsztatów z psychologiem, grupowych treningów kompetencji społecznych oraz grupowych warsztatów planowania domowego budżetu dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna w gminie Lelkowo realizowanego w 2013 r.
Dodano: 2013-08-08 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-07-11 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-07-09