Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.3, projekt pn. JOB - czyli Jak Opuścić Bezrobocie.

Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, pl. Wolności 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190920 , fax. 077 4190925
  • Data zamieszczenia: 2014-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
    pl. Wolności 1 1
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190920, fax. 077 4190925
    REGON: 53159686900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.3, projekt pn. JOB - czyli Jak Opuścić Bezrobocie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z 13 części (zadań - szkoleń): 1. ZADANIE NR 1 - Palacz CO, 2. ZADANIE NR 2 - Sprzedawca-magazynier, 3. ZADANIE NR 3 - Szkolenie okresowe do kategorii C, 4. ZADANIE NR 4 - Kurs kwalifikacyjny dla operatorów wózków jezdniowych, 5. ZADANIE NR 5 - ABC przedsiębiorczości, 6. ZADANIE NR 6 - Grafika komputerowa z tworzeniem stron www, 7. ZADANIE NR 7 - Tworzenie i obsługa sklepu internetowego, 8. ZADANIE NR 8 - Obsługa komputera i Internetu, 9. ZADANIE NR 9 - Nowoczesny sekretariat z językiem angielskim, 10. ZADANIE NR 10 - Masaż klasyczny I i II stopnia, 11. ZADANIE NR 11 - Praca zdalna - Telepraca, 12. ZADANIE NR 12 - Pracownik gastronomii, 13. ZADANIE NR 13 - Kurs pilota wycieczek. Wyłoniony wykonawca najpóźniej do dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu: 1. programu szkolenia, zawierającego w szczególności: a) nazwę szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) wstępne wymagania dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i praktycznej, f) opis treści - kluczowych punktów szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy, 2. wzoru anonimowej ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia, 3. wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej, zawierający: a) numer z rejestru, b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d) formę i nazwę szkolenia, e) okres trwania szkolenia, f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h) podpis osoby upoważnionej przez Wykonawcę przeprowadzającą szkolenie. 4. wykaz kadry nauczającej wraz z jej uprawnieniami. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do PUP następujące dokumenty: 1) specyfikację kategorii poniesionych wydatków i kwot tych wydatków, 2) kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych oraz list obecności uczestników szkolenia - potwierdzonych za zgodność z oryginałem, 3) kserokopię potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych - potwierdzonego za zgodność z oryginałem, 4) kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - potwierdzonych za zgodność z oryginałem, 5) kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - potwierdzonych za zgodność z oryginałem, 6) imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia, 7) kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku szkolenia kończącego się egzaminem - potwierdzonego za zgodność z oryginałem, 8) kopie ankiet służących do oceny szkolenia - potwierdzonych za zgodność z oryginałem, 9) potwierdzenie o umieszczeniu informacji o organizowanym szkoleniu w internetowej bazie danych ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl. Miejsce realizacji zamówienia: 1. Namysłów - zad. nr 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12, 2. Namysłów lub teren działania Wykonawcy. W przypadku, gdy szkolenie będzie odbywać się poza Namysłowem, Wykonawca uwzględni w cenie oferty koszty dojazdu i powrotu uczestników kursu do Namysłowa - zad. nr 1 i 13, 3. Teren działania Wykonawcy - zad. nr 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1) 200,00 zł. Zadanie nr 2) 150,00 zł. Zadanie nr 3) 100,00zł. Zadanie nr 4) 50,00zł. Zadanie nr 5) 80,00zł. Zadanie nr 6) 300,00zł. Zadanie nr 7) 250,00 zł. Zadanie nr 8) 150,00 zł. Zadanie nr 9) 200,00 zł. Zadanie nr 10) 250,00 zł. Zadanie nr 11) 250,00 zł. Zadanie nr 12) 220,00 zł. Zadanie nr 13) 430,00 zł. Wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Starostwa Powiatowego w Namysłowie w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: IZM.I.272.33.2014.AK-G.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach