Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6836164 , fax. 58 6836166
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 58 6836164, fax. 58 6836166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu 2.Kurs obejmuje przeprowadzenie szkoleń warsztatowych dla 3 grup 10-osobowych - spotkania dla każdej grupy po 40 godz. zegarowych (10 godzin teoria, 30 godzin zajęcia praktyczne) w terminie listopad - grudzień 2014 (w szkoleniu będą brały udział dzieci, osoby dorosłe oraz osoby niepełnosprawne) 3.Ramowy zakres szkolenia musi obejmować minimum następujące zagadnienia: a)podstawową obsługę komputera i sprzętu multimedialnego b)podstawy technik informacyjnych i komunikacyjnych, c)organizację zapisu i przechowywania danych na dysku komputera, instalowanie oprogramowania, d)zabezpieczenie komputera programami antywirusowymi, e)umiejętność pracy w programach pakietu biurowego: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, prezentacja itp. f)wykorzystanie Internetu: g)tworzenie kont poczty elektronicznej e-mail, wysyłanie i odbiór korespondencji elektronicznej, h)wyszukiwanie i gromadzenie informacji: tekstów, zdjęć, muzyki, filmów, aktywne poszukiwanie pracy, i)komunikatory internetowe - komunikacja bezpośrednia, j)fora internetowe i blogi, k)bezpieczeństwo w sieci, 4.Grupę szkoleniową na kursie uznaje się za zamkniętą. Nie dopuszcza się udziału innych osób w szkoleniu lub łączenia grup. 5.Szkolenie należy przeprowadzić w cyklu popołudniowym (w godzinach od 15:00 do 19:00 w dniach od poniedziałku do piątku). Obowiązek przeprowadzenia szkolenia w dni powszednie oznacza, że niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy.; 6.Każdy uczestnik musi otrzymać materiały szkoleniowe odpowiadające treści zajęć (podręcznik wraz z materiałami w wersji elektronicznej, możliwymi do nagrania na nośnik pendrive dla wszystkich uczestników) oraz materiały niezbędne do robienia notatek (przybory piśmiennicze, notatnik formatu B5, teczka). Materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być adekwatne do treści szkolenia oraz oznaczone logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. 7.Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 8.1 kpl. w/w materiałów Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu do 3 dniu po zakończeniu szkolenia. 9.W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: 9.1. przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu kursu z określeniem czasu jego trwania i ilością wszystkich godzin szkolenia (40 godzin zegarowych dla każdej grupy) oraz z podziałem na grupy (3 grupy) w terminie do 5 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji kursu wprowadzić zmiany w przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramie zajęć. Jeżeli Zamawiający wprowadzi takie zmiany poinformuje o tym Wykonawcę minimum 5 dni przed terminem kursu. 9.2. przedłożenia Zamawiającemu oryginalnych list obecności (podpisywanych przez uczestników) z kursu w terminie do 5 dniu po zakończeniu szkolenia 9.3. prowadzenia dziennika zajęć zawierającego terminy i godziny oraz zakresy merytoryczne poszczególnych zajęć 9.4. przygotowania i wręczenia w dzień zakończenia kursu zaświadczeń/ certyfikatów o ukończeniu kursu oznaczonych logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. 9.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kopii przekazanych uczestnikom zaświadczeń wraz z potwierdzeniem odbioru zaświadczenia przez każdego uczestnika 9.6. Informowania uczestników o finansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 9.7. Umożliwienia osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć, w tym w szczególności ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenia wizyt monitorujących. 9.8. Przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy realizacji przedmiotu zamówienia. 9.9. Zapewnienie 10 komputerów wraz z oprogramowaniem niezbędnych do przeprowadzenia części praktycznej kursu. 9.10. Zapewnienia sali szkoleniowej dostosowanej do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia. -WYKŁADY - sala dydaktyczna przystosowana do liczby uczestników (10), w której każdy kursant będzie mieć zapewnione miejsce siedzące (stolik/ławka bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek oraz niezbędne materiały dydaktyczne i szkoleniowe. -PRAKTYKA - sala dydaktyczna przystosowana do liczby uczestników (10), w której każdy kursant będzie mieć zapewnione miejsce siedzące oraz niezbędny sprzęt umożliwiający przeprowadzenie części praktycznej szkolenia (w tym biurko, zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem). Sale, w których odbędą się kursy muszą zostać oznaczone przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. 9.11. Przeprowadzenia ankiety wstępnej i na koniec kursu badającej poziom wzrostu umiejętności objętych kursem. Treść ankiet przed ich wypełnieniem przez uczestników kursu musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Ankiety muszą być oznaczone logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu 9.12. Przekazanie Zamawiającemu kserokopii w/w ankiet do 3 dni po zakończeniu kursu. 10. Inne postanowienia dotyczące kursu: a)Wykonawca zapewni pokrycie kosztów dojazdu uczestników - 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu. b)Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przekazania protokołu podsumowującego realizację i potwierdzającego wykonanie przedmiotu zadania (po zakończeniu szkolenia dla wszystkich uczestników); c)Wykonawca dwa razy w ciągu trwania kursu przekaże Zamawiającemu dokumentację fotograficzną na płycie CD ukazującą realizację zajęć. d)Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z kursem, a kopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu. e)Wykonawca zagwarantuje dla uczestników podczas przerw kawowych herbatę, kawę, ciastka, wodę mineralną. 11. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą płynąć na cenę oferty lub realizację zamówienia. 12.Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy 13.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach