Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 65057 Zielona Góra, ul. Podgórna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 684 565 404
- Data zamieszczenia: 2018-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 684 565 404
REGON: 97077008900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kompleksowej kampanii outdoorowej prezentującej atrakcje turystyczne Województwa Lubuskiego w podziale na trzy części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przeprowadzenie kompleksowej kampanii outdoorowej prezentującej atrakcje turystyczne Województwa Lubuskiego w podziale na trzy części”: Część 1 - „Przeprowadzenie kompleksowej kampanii outdoorowej prezentującej atrakcje turystyczne Województwa Lubuskiego na nośnikach reklamowych typu Billboard 18”, Część 2 - „Przeprowadzenie kompleksowej kampanii outdoorowej prezentującej atrakcje turystyczne Województwa Lubuskiego na nośnikach reklamowych typu Billboard 12”, Część 3 - „Przeprowadzenie kompleksowej kampanii outdoorowej prezentującej atrakcje turystyczne Województwa Lubuskiego na nośnikach reklamowych typu Citylight”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1A (część 1), 1B (część 2), 1C (część 3) do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pisemne zobowiązanie (zał. nr 6 do SIWZ) – jeśli dotyczy. 4. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kampania pn. „Region - działania informacyjno-promocyjne dotyczące najważniejszych wydarzeń Województwa Lubuskiego w mediach drukowanych”
Dodano: - Kampania pn. „Region - działania informacyjno-promocyjne dotyczące najważniejszych wydarzeń Województwa Lubuskiego w mediach drukowanych”
Dodano: 2020-01-30 - Kampania pn. „Region - działania informacyjno-promocyjne dotyczące najważniejszych wydarzeń Województwa Lubuskiego w mediach drukowanych”.
Dodano: 2019-03-21 - „Kampania informacyjno-promocyjna Kongresu Gospodarczego – Lubuskie 2018 w Zielonej Górze w podziale na dwie części.”
Dodano: 2018-08-22 - Przeprowadzenie kompleksowej kampanii outdoorowej prezentującej atrakcje turystyczne Województwa Lubuskiego w podziale na dwie części
Dodano: 2018-06-11 - „Organizacja jednodniowej konferencji pt. „Promuj lubuskie” wraz z pokazem kulinarnym i sommelierskim dla uczestników Projektu (…)”.
Dodano: 2018-05-22 - „Przeprowadzenie kompleksowej kampanii outdoorowej prezentującej atrakcje turystyczne Województwa Lubuskiego na nośnikach reklamowych typu: Billboard 12”.
Dodano: 2018-04-24 - Ogólnopolska kampania wizerunkowa regionu lubuskiego jako miejsca atrakcyjnego dla inwestora/przedsiębiorcy z elementami międzynarodowymi.
Dodano: 2018-04-17 - Przeprowadzenie kompleksowej kampanii outdoorowej prezentującej atrakcje turystyczne Województwa Lubuskiego na nośnikach reklamowych typu: Billboard 12
Dodano: 2018-04-10 - Kampania pn. „Promocja działań województwa lubuskiego - realizacja priorytetów i najważniejszych wydarzeń 2018 r. oraz działań związanych z realizacją funduszy unijnych - w mediach drukowanych o zasięgu regionalnym
Dodano: 2018-03-29