Województwo Łódzkie ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
- Data zamieszczenia: 2013-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
al. Piłsudskiego 8 8
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
REGON: 47207171500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na nośnikach typu billboard na potrzeby projektu pn. Promocja marki regionalnej Łódzkie intelektualne oraz przygotowanie i wykonanie kampanii promocyjnej PO KL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia podzielony został na dwie Części, tj.: ZADANIE Nr 1: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej na nośnikach typu billboard na potrzeby projektu pn. Promocja marki regionalnej Łódzkie intelektualne. ZADANIE Nr 2: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wykonanie kampanii informacyjno-promocyjnej PO Kapitał Ludzki, w związku z realizacją zadań informacyjnych i promocyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Łódzkim, w tym wykonanie czynności polegających na adaptacji projektów graficznych, zakupieniu nośników i nadzorze nad realizacją kampanii Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w formie kampanii w Internecie na serwerach regionalnych i lokalnych w województwie łódzkim, pojazdach MPK, billboardach o pow. 12 m2 oraz citylightach. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące Zadania Nr 1 zostały zawarte w Załączniku Nr 1A do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 1) oraz w Załączniku Nr 8A do SIWZ (Projekt Umowy dla Zadania Nr 1). 3. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące Zadania Nr 2 zostały zawarte w Załączniku Nr 1B do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 2), a także w Załączniku Nr 8B (Projekt Umowy dla Zadania Nr 2) oraz w Załączniku Nr 1 do ww. umowy (Opis kampanii promocyjnej PO KL w 2013 roku). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium jedynie w ZADANIU Nr 2 w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: Pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodzkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie Koncepcji i świadczenie kompleksowej usługi e-marketingowej związanej z promocją Województwa Łódzkiego w Internecie
Dodano: 2016-03-25 - Przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych
Dodano: 2015-08-28 - Przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych
Dodano: 2015-05-18 - Przeprowadzenie kampanii w mediach papierowych w ramach realizacji kampanii promocyjnej dla projektu Łódź Kreuje - Centrum Przemysłów Kreatywnych, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-03 - Organizacja i przeprowadzenie pięciu jednodniowych pikników rodzinnych na terenie województwa łódzkiego w ramach kampanii promującej rodzinę jako wartość najwyższą w odniesieniu do przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej
Dodano: 2014-03-27 - Ogólnopolska kampania wizerunkowa programu Młodzi w Łodzi, zachęcająca do studiowania w Łodzi, poprzez prezentację inicjatyw programu. Nr ref. DOA-ZP-III.271.6.2014
Dodano: 2014-02-06 - Przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dla projektu pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Bełchatowa -Etap I
Dodano: 2013-10-08 - Opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej dotyczącej aktywizacji osób niepełnosprawnych na terenie województwa łódzkiego
Dodano: 2013-06-11 - Kampania promocyjno-reklamowa otwarcia Pałacu Herbsta składająca się z insertu prasowego oraz kampanii outdoorowej w ramach projektu Modernizacja Rezydencji Księzy Młyn
Dodano: 2013-05-28 - Ekspozycja reklamy wielkoformatowej
Dodano: 2013-04-18