Przetargi.pl
Przeprowadzenie inwestycji na Przystani Powiat Nakielski w ramach projektu „Utworzenie siłowni zewnętrznej, placu zabaw, plaży z boiskiem do piłki plażowej oraz doposażenie Przystani Powiat Nakielski” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach programu operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020 w ramach Priorytetu 4 „Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej” w zakresie działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność”. Przedmiotem wszczynanego postępowania będzie realizacja elementów w ramach II etapu inwestycji, na które składa się stworzenie placu zabaw typu galeon oraz instalacja zamgławiaczy na Przystani Powiat Nakielski.

Powiat Nakielski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3866621, , fax. 523 866 625
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nakielski
    ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3866621, , fax. 523 866 625
    REGON: 92350866000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie inwestycji na Przystani Powiat Nakielski w ramach projektu „Utworzenie siłowni zewnętrznej, placu zabaw, plaży z boiskiem do piłki plażowej oraz doposażenie Przystani Powiat Nakielski” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach programu operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020 w ramach Priorytetu 4 „Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej” w zakresie działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność”. Przedmiotem wszczynanego postępowania będzie realizacja elementów w ramach II etapu inwestycji, na które składa się stworzenie placu zabaw typu galeon oraz instalacja zamgławiaczy na Przystani Powiat Nakielski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem całości zamówienia jest przeprowadzenie inwestycji na Przystani Powiat Nakielski w ramach projektu „Utworzenie siłowni zewnętrznej, placu zabaw, plaży z boiskiem do piłki plażowej oraz doposażenie Przystani Powiat Nakielski” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach programu operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, Priorytet 4 „Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej” w zakresie działania ,,Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność”. 2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na etapy. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja elementów w ramach II etapu inwestycji, na które składa się stworzenie placu zabaw typu galeon oraz instalacja zamgławiaczy na Przystani Powiat Nakielski w Nakle nad Notecią przy ulicy Noteckiej 4. Opis poszczególnych prac budowlanych i urządzeń: I. Zestaw plac zabaw – galeon – urządzenie wykonane z konstrukcji drewnianej, z drewna klejonego. Elementy m.in. podestów, daszków, obudowy z płyt np. HDPE lub drewna litego odpornego na czynniki atmosferyczne. Elementy mocowań ze stali węglowej konstrukcyjnej zabezpieczonej antykorozyjnie i malowanej proszkowo. Wystające elementy metalowe należy zabezpieczyć plastikowymi kapslami. Wszystkie elementy drewniane powinny być zaimpregnowane. W skład zestawu zabawowego wejdzie: 14 wież, 2 zjeżdżalnie, 2 pomosty linowe, 2 przejścia rurowe, 1 zjazd strażacki, 3 drabinki pionowe, 1 wejście łukowo-linowe, 2 wejścia linowe – pirackie, 1 balkonik, 1 koło sterowe, 6 bulaj. Plac zabaw winien mieć tablicę informacyjną – regulamin o konstrukcji metalowej zabezpieczonej antykorozyjnie i malowanej proszkowo. Przykładowe wymiary tablicy: 50x200 cm. II. Instalacja zamgławiaczy – urządzenie wykonane ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo. Wysokość urządzenia 190 cm +/- 10%. W skład urządzenia wejdzie: centrala sterująca, pompa średniociśnieniowa, filtr wstępny i zmiękczacz wody, średniociśnieniowy zestaw przyłączeniowy. Urządzenia pomocnicze zostaną umieszczone w kotłowni budynku Przystani Powiat Nakielski. Projektuje się wykonanie nawierzchni amortyzującej z płyt SBR o grubości 6 cm zgodnie z dokumentacją projektową. Plac zabaw oraz zamgławiacze zostaną ogrodzone. Projektuje się wykonanie ogrodzenia składającego się ze słupków stalowych i przęseł drewnianych typu sztafetowego. W projekcie budowlanym przedstawiono przykładowe rozwiązanie ogrodzenia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: ˗ dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, ˗ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, ˗ wzór umowy (załącznik do SIWZ), Przedmiar robót załączono jedynie pomocniczo. 5. I etap inwestycji na Przystani Powiat Nakielski, realizowany w ramach projektu pt. „Utworzenie siłowni zewnętrznej, placu zabaw, plaży z boiskiem do piłki plażowej oraz doposażenie Przystani Powiat Nakielski” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach programu operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020 w ramach Priorytetu 4 „Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej” w zakresie działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność”, został już wykonany. Na I etap składała się kompleksowa realizacja prac budowlanych polegająca na wykonaniu nawierzchni mineralnej, dostawa i montaż urządzeń placu fitness oraz wykonanie nawierzchni plaży/ boiska, dostawa i montaż słupków do piłki plażowej, odtworzenie trawników na Przystani Powiat Nakielski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł 2. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego z ubiegania się o zamówienie publiczne. 3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.03.2019 r. do godz. 9:45. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: – w pieniądzu, – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Powiat Nakielski, nr konta: 98 8179 0009 0000 6288 2000 0010 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na stworzenie placu zabaw typu galeon oraz instalację zamgławiaczy”. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania przez bank Zamawiającego na rachunku bankowym Zamawiającego. Brak wadium na rachunku Zamawiającego w dniu 11.03.2019 r. o godz. 9:45 skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6. Potwierdzenie (kopię dokumentu przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 7. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężnej, należy oryginały dokumentów wymienionych w pkt. 4 zdeponować w kasie Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią ul. gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, a do oferty dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: – odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, – nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, – zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje dodatkowe: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach