Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH, PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH ZWIAZANYCH Z ORGANIZACJĄ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYKI KULINARNEJ REALIZOWANYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PIORYTETOWEJ II: INNOWACYJNA I KONKURENCYJNA GOSPODARKA, DZIAŁANIE II.2: INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIEBIORSTW, PODDZIAŁANIA II.2.2; PROMOCJA GOSPODARCZEGO REGIONU, W TYM: Część I: TARGOWE STOISKO EKSPOZYCYJNE Część II: MATERIAŁY PROMOCYJNE Część III: KAMPANIA MEDIALNA

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2017-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 590648468
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH, PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH ZWIAZANYCH Z ORGANIZACJĄ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYKI KULINARNEJ REALIZOWANYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PIORYTETOWEJ II: INNOWACYJNA I KONKURENCYJNA GOSPODARKA, DZIAŁANIE II.2: INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIEBIORSTW, PODDZIAŁANIA II.2.2; PROMOCJA GOSPODARCZEGO REGIONU, W TYM: Część I: TARGOWE STOISKO EKSPOZYCYJNE Część II: MATERIAŁY PROMOCYJNE Część III: KAMPANIA MEDIALNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH, PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH ZWIAZANYCH Z ORGANIZACJĄ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYKI KULINARNEJ REALIZOWANYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PIORYTETOWEJ II: INNOWACYJNA I KONKURENCYJNA GOSPODARKA, DZIAŁANIE II.2: INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIEBIORSTW, PODDZIAŁANIA II.2.2; PROMOCJA GOSPODARCZEGO REGIONU, W TYM: Część I: TARGOWE STOISKO EKSPOZYCYJNE Część II: MATERIAŁY PROMOCYJNE Część III: KAMPANIA MEDIALNA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93414000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną