Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH DO PROJEKTU POIIŚ NR 7.1-47 PN. ZAKUP TABORU KOLEJOWEGO DO OBSŁUGI POŁĄCZEŃ MIĘDZYWOJEWÓDZKICH REALIZOWANYCH PRZEZ WOJEWÓDZTWA: MAŁOPOLSKIE, PODKARPACKIE, ŚLĄSKIE I ŚWIĘTOKRZYSKIE.

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2015-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH DO PROJEKTU POIIŚ NR 7.1-47 PN. ZAKUP TABORU KOLEJOWEGO DO OBSŁUGI POŁĄCZEŃ MIĘDZYWOJEWÓDZKICH REALIZOWANYCH PRZEZ WOJEWÓDZTWA: MAŁOPOLSKIE, PODKARPACKIE, ŚLĄSKIE I ŚWIĘTOKRZYSKIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych do projektu POIIŚ nr 7.1 47 pn. Zakup taboru kolejowego do obsługi połączeń międzywojewódzkich realizowanych przez województwa: małopolskie, podkarpackie, śląskie i świętokrzyskie tj. : Zadanie I Wykonanie i zamontowanie tablicy pamiątkowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego Zadanie II Dostarczenie materiałów promocyjnych oraz ich rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie I tablica pamiątkowa 1 sztuka, Zadanie II materiały informacyjno promocyjne tj.: 1)Bawełniana torba na zakupy 200sztuk, 2)Składana torba na zakupy w etui z plastikowym karabińczykiem 500sztuk, 3)Parasol 100 sztuk, 4)Kubek termiczny 100 sztuk, 5)Torba termoizolacyjna 500 sztuk, 6)Broszura w formie zakładki magnetycznej do ksią?ki 500 sztuk, 7)Pamięć USB ( PEN-DRIVE) 200sztuk, 8)Opaska odblaskowa 500sztuk, 9)Dmuchany zagłówek 200sztuk, 10)Notes z długopisem eco 300 sztuk, 11)Mini notes z długopisem 300 sztuk. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i monta?u tablicy pamiątkowej, której wzór został zamieszczony w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 5 letniego okresu rękojmi na tablicę pamiątkową, której termin będzie liczony od daty podpisania protokołu odbioru. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia na materiałach informacyjnopromocyjnych nadruków w wersji wskazanej przez Zamawiającego metodą określoną dla poszczególnych materiałów w tabeli zamieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Materiały promocyjno-informacyjne musza uwzględniać kolorystykę i logotypy Unii Europejskiej, Programu Infrastruktura i Środowisko oraz identyfikację wizualną Województwa Świętokrzyskiego. 6.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny, a także odpowiadał wymaganiom zamawiającego. 9.Miejscem dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych (Zadanie nr 2) jest siedziba zamawiającego mieszcząca się w Kielcach, ul. Targowa 18, piętro 10, pok.16. Wykonawca zobowiązany będzie do rozładunku dostawy w miejscach wskazanym przez zamawiającego. 10.Miejsce dostawy i montażu tablicy pamiątkowej (Zadanie nr 1) zostanie wskazane przez Zamawiającego. 11.Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany do konsultowania ze wskazanym przedstawicielem Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 13.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do powiadomienia (pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną) zamawiającego o planowanym terminie dostarczenia wykonanego przedmiotu umowy. Dostawa odbędzie się w dniach i godzinach urzędowania zamawiającego. 14.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający Żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 15.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 16.Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. Wyliczoną cenę Wykonawca podaje w odpowiednim miejscu Dodatku nr 1 do SIWZ -Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę. 17.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 18.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy. 19.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 20.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. 21.Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach