Zespół Szkół w Złotym Potoku ogłasza przetarg
- Adres: 42-253 Złoty Potok, ul. Kościuszki 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 278 008 , fax. 343 278 067
- Data zamieszczenia: 2020-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Złotym Potoku
ul. Kościuszki 7
42-253 Złoty Potok, woj. śląskie
tel. 343 278 008, fax. 343 278 067
REGON: 96721000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlpotok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie doradztwa zawodowego i kursów zawodowych na potrzeby projektu pn. ,,Moja pasja – mój zawód”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa zawodowego i kursów zawodowych na potrzeby projektu pn. ,,Moja pasja – mój zawód”. CZĘŚĆ 1: Indywidualne doradztwo edukacyjno – zawodowe i warsztaty z doradztwa zawodowego CZĘŚĆ 2: Kurs Carvingu CZĘŚĆ 3: Kurs Baristy CZĘŚĆ 4: Kurs Sugarcravtingu CZĘŚĆ 5: Kurs Kuchnia molekularna CZĘŚĆ: 6: Kurs Grafika komputerowa CZĘŚĆ 7: Kurs Obróbka cyfrowa zdjęć CZĘŚĆ 8: Kurs Socjal media CZĘŚĆ 9: Kurs: Operator bezzałogowych statków powietrznych – dronów CZĘŚĆ 10: Kurs: Kurs profesjonalny dla początkujących w gastronomii CZĘŚĆ 11: Kurs: Kuchnie świata 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: ”Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wymagań Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia w odniesieniu do wszystkich części zamówienia” oraz Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji pn.: ”Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wymagań Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ŻYCIEM” NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE
Dodano: 2024-03-12 - REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ŻYCIEM” NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE
Dodano: 2024-02-01 - REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ŻYCIEM” NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE
Dodano: 2024-01-22 - REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ŻYCIEM” NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE
Dodano: 2024-01-22 - Opracowanie, przeprowadzenie szkoleń oraz warsztatów z testowej wersji Platformy „Cudzoziemiec”
Dodano: 2024-01-06 - Opracow, przeprowadz szkoleń oraz warsztat z test wersji Platf powstałej w wyniku realiz projektu B+R "Badanie dopasow efektów kształc w polsk syst oświaty do przyszł potrzeb rynku pracy”.
Dodano: 2024-01-06 - Opracow, przeprowadz szkoleń oraz warsztat z test wersji Platf powstałej w wyniku realiz projektu B+R "Badanie dopasow efektów kształc w polsk syst oświaty do przyszł potrzeb rynku pracy”.
Dodano: 2023-11-30 - Realizacja specjalistycznych zajęć logopedycznych z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna
Dodano: 2023-09-21 - Opracowanie, przeprowadzenie szkoleń oraz warsztatów z testowej wersji Platformy „Cudzoziemiec”
Dodano: 2023-09-19 - Zamówienie na realizację specjalistycznych zajęć pedagogicznych z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna.
Dodano: 2023-08-24