Przetargi.pl
Przeprowadzenie diagnozy IPD dla uczniów placówek oświatowych z terenu gminy Barwice w ramach projektu „Szkoła nauki, przygody, współpracy.”

Gmina Barwice ogłasza przetarg

  • Adres: 78460 Barwice, ul. Zwycięzców
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 736 309 , fax. 943 736 349
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barwice
    ul. Zwycięzców 22
    78460 Barwice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 736 309, fax. 943 736 349
    REGON: 33092041700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie diagnozy IPD dla uczniów placówek oświatowych z terenu gminy Barwice w ramach projektu „Szkoła nauki, przygody, współpracy.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu doradztwa edukacyjno-zawodowego składającego się z udostępnienia i przeprowadzenia diagnozy indywidualnych potrzeb rozwojowych, edukacyjnych oraz predyspozycji osobowych ucznia – Indywidualny Plan Działania (zwany dalej IPD) na mobilnej platformie distance learning z kodami dostępu dla każdego z 350 uczniów w ramach realizacji projektu pn. „Szkoła nauki, przygody, współpracy” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.5 Upowszechnianie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Kontraktów Samorządowych. 2. Badanie IPD będzie odbywać się na mobilnej platformie distance learning. Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi dysponować platformą internetową (zwaną dalej platformą) wraz z narzędziem pozwalającym na wykonanie badań IPD spełniającą następujące wymogi: 1) Narzędzie do badania IPD musi zawierać minimum 3 różne kwestionariusze badające zakres m.in.: a) Predyspozycji osobowościowych oraz zawodowych, b) Kotwice kariery, c) Typów interpersonalnych, d) Radzenia w trudnych sytuacjach, e) Preferencji zawodowych 2) Narzędzie powinno zawierać dwa raporty – podstawowy i szczegółowy (po przeprowadzonym badaniu IPD oprogramowanie platformy musi umożliwiać wygenerowanie w dowolnym czasie raportu podstawowego i szczegółowego w zależności od potrzeby): a) raport podstawowy – obejmować będzie wyniki wraz z grafami bez szczegółowego opisu („surowe” wyniki do interpretacji – bez opisu), b) raport szczegółowy – obejmować będzie wyniki z opisem (szczegółowa interpretacja surowych wyników wraz ze wskazaniem mocnych stron i obszarów do rozwoju). Raport powinien zawierać min. 12 stron A4 opisu uzyskanych przez uczestnika wyników ze wskazaniem m. in. mocnych stron użytkownika, obszarów do rozwoju uczestnika z uwzględnieniem wszystkich badanych przy pomocy kwestionariuszy zakresów. 3) Platforma z narzędziem musi posiadać panel administracyjny umożliwiający zarządzanie badaniami, systemem monitoringu i ewaluacji oraz generowaniem raportów indywidualnych z pracy każdego ucznia oraz raportów zbiorczych dla całej grupy. 4) Platforma wraz z narzędziem musi zawierać system monitoringu uczestnika diagnozy. W skład monitoringu wchodzi: wydruk potwierdzenia wykonania badania, podstawowe i szczegółowe raporty, zestawienie wszystkich przeprowadzonych badań z możliwością wyszczególnienia okresu realizacji badań. 5) Platforma wraz z narzędziem musi umożliwiać automatyczne przesyłanie wyników do ucznia i koordynatora projektu (po przeprowadzonym badaniu i uzyskaniu wyniku). 6) Platforma będzie dostępna dla uczestnika badania na czas wykonania tych badań. 7) Każdy uczestnik badania (tj. uczeń) otrzyma od wykonawcy kod dostępu do platformy. 8) Każdy użytkownik po zalogowaniu na platformie będzie miał dostęp do tych samych treści. 9) Platforma musi umożliwiać wprowadzenie podziału i generowanie raportów w podziale na szkoły. 3. Każdy zrekrutowany i wskazany przez Zamawiającego uczestnik badania otrzyma od wykonawcy kod dostępu (do swojego indywidualnego konta) do baterii testów w celu zbadania: predyspozycji osobowościowych i zawodowych, kotwic kariery, typu interpersonalnego, sposobu radzenia sobie w sytuacjach trudnych, preferencji zawodowych. 4. Badanie będzie przeprowadzone w wyznaczonym miejscu (placówce oświatowej podległej zmawiającemu) przy udziale i nadzorze osób wskazanych przez Wykonawcę. Zamawiający w celu właściwej realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do udostępnienia Wykonawcy pomieszczeń na terenie następujących szkół: 1) Zespołu Szkół w Barwicach, 2) Szkoły Podstawowej im. prof. Władysława Szafera w Barwicach, 3) Szkoły Podstawowej im. Bolesława Krzywoustego w Piaskach. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie ustalonego w porozumieniu z Zamawiającym harmonogramu badań każdorazowo, kiedy Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Ustala się, iż dopuszczalną formą zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na przeprowadzenie badania jest zgłoszenie dokonane: 1) drogą elektroniczną, 2) pocztą tradycyjną, 3) faksem. 7. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest dokonanie oceny indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz predyspozycji osobowych każdego ucznia do wykonywania poszczególnych zawodów, planowania ścieżki kariery uczestników projektu, rozwijania mocnych stron oraz niwelowania słabych, zgodnych z kierunkiem rozwoju indywidualnej ścieżki edukacyjno - zawodowej ucznia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz Ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp) – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt.1, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach