Przetargi.pl
Przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla 52 grup skazanych odbywających karę pozbawienia wolności organizowanych w ramach projektu pn.: „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 dla OISW w Łodzi

Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91729 Łódź, ul. Smutna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 67 50 020 , fax. 42 67 50 002
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi
    ul. Smutna 21
    91729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 67 50 020, fax. 42 67 50 002
    REGON: 47140395400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla 52 grup skazanych odbywających karę pozbawienia wolności organizowanych w ramach projektu pn.: „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 dla OISW w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: 1) szkolenie zawodowe pn. „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych”: część teoretyczna (22 godziny dydaktyczne), część praktyczna (40 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część II: 1) szkolenie zawodowe pn. „Fryzjer”: część teoretyczna (22 godziny dydaktyczne), część praktyczna (60 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część III: 1) szkolenie zawodowe pn. „Krawiec - Szwacz”: część teoretyczna (22 godziny dydaktyczne), część praktyczna (64 godziny dydaktyczne). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część IV: 1) szkolenie zawodowe pn. „Malarz”: część teoretyczna (26 godzin dydaktycznych), część praktyczna (90 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część V: 1) szkolenie zawodowe pn. „Glazurnik”: część teoretyczna (22 godzin dydaktycznych), część praktyczna (70 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część VI: 1) szkolenie zawodowe pn. „Elektryk z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 na stanowisku Eksploatacji do 1 kV” zakończony egzaminem państwowym: część teoretyczna (22 godziny dydaktyczne), część praktyczna (85 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część VII: 1) szkolenie zawodowe pn. „Brukarz”: część teoretyczna (26 godzin dydaktycznych), część praktyczna (90 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część VIII: 1) szkolenie zawodowe pn. „Kucharz małej gastronomii”: część teoretyczna (22 godzin dydaktycznych), część praktyczna (60 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część IX: 1) szkolenie zawodowe pn. „Hydraulik”: część teoretyczna (22 godzin dydaktycznych), część praktyczna (70 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część X: 1) szkolenie zawodowe pn. „Stolarz”: część teoretyczna (22 godziny dydaktyczne), część praktyczna (65 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część XI: 1) szkolenie zawodowe pn. „Ogrodnik – konserwator terenów zielonych”: część teoretyczna (26 godzin dydaktycznych), część praktyczna (60 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część XII: 1) szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z obsługą wózka widłowego z wysokością unoszenia do 3,5m zakończony egzaminem UDT”: część teoretyczna (26 godzin dydaktycznych), część praktyczna (66 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część XIII: 1) szkolenie zawodowe pn. „Tynkarz”: część teoretyczna (26 godzin dydaktycznych), część praktyczna (90 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część XIV: 1) szkolenie zawodowe pn. „Profesjonalne utrzymanie czystości”: część teoretyczna (22 godzin dydaktycznych), część praktyczna (40 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część XV: 1) szkolenie zawodowe pn. „Monter mebli”: część teoretyczna (22 godzin dydaktycznych), część praktyczna (50 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część XVI: 1) szkolenie zawodowe pn. „Technolog robót wykończeniowych”: część teoretyczna (24 godzin dydaktycznych), część praktyczna (96 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Część XVII: 1) moduł 1 - szkolenie zawodowe pn. „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych”: część teoretyczna (22 godziny dydaktyczne), część praktyczna (40 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) moduł 2 – 3 szkolenia kompetencyjne pn. „Trening radzenia sobie ze stresem” - 20 godzin dydaktycznych, „Zarządzanie sobą w czasie” – 20 godzin dydaktycznych, „Obsługa komputera z elementami aktywizacji zawodowej” – 20 godzin dydaktycznych Część XVIII: 1) moduł 1 - szkolenie zawodowe pn. „Krawcowa”: część teoretyczna (22 godziny dydaktyczne), część praktyczna (60 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) moduł 2 – 3 szkolenia kompetencyjne pn. „Trening radzenia sobie ze stresem” - 20 godzin dydaktycznych, „Zarządzanie sobą w czasie” – 20 godzin dydaktycznych, „Obsługa komputera z elementami aktywizacji zawodowej” – 20 godzin dydaktycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Część zamówienia Nazwa kursu Kwota wadium w tys. zł 1 Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych 1 000,00 2 Fryzjer 1 000,00 3 Krawiec - szwacz 1 000,00 4 Malarz 3 000,00 5 Glazurnik 1 000,00 6 Elektryk z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 na stanowisku Eksploatacji do 1 kV 1 000,00 7 Brukarz 2 000,00 8 Kucharz małej gastronomii 1 000,00 9 Hydraulik 500,00 10 Stolarz 500,00 11 Ogrodnik – konserwator terenów zielonych 1 000,00 12 Magazynier z obsługą wózka widłowego z wysokością unoszenia do 3,5m zakończony egzaminem UDT 500,00 13 Tynkarz zewnętrzny 500,00 14 Profesjonalne utrzymanie czystości 500,00 15 Monter mebli 500,00 16 Technolog robót wykończeniowych 1 000,00 17 Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla kobiet 1 000,00 18 Krawcowa 1 000,00 Razem 18 000,00 2. Forma wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. NBP Oddział Okręgowy w Łodzi numer konta: 55 1010 1371 0067 0913 9120 0000 Wadium przechowywane będzie na koncie nieoprocentowanym. 3. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 4. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to należy złożyć dokument gwarancji/poręczenia w oryginale w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia /gwarancji (Zamawiającym) jest OISW w Łodzi, ul. Smutna 21, 91 -721 Łódź jako podmiot upoważniony do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania. • określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, • kwotę wadium, • termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, • zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. • którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, opisanych w SIWZ. 7. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, t.j.: Osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. 2018r. poz. 632), mających trudności w integracji ze środowiskiem. Zamawiający określa zgodnie z art. 22 ust. 2a ustawy Pzp, minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do tej grupy nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki, o których mowa w ust. 2. Przez osoby wymienione w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby , o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach