Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg
- Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
- Data zamieszczenia: 2018-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
ul. Piotrkowska 173
90447 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
REGON: 47317005200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl; http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie badań struktury przejazdów pasażerów komunikacji zbiorowej w Łodzi wedlug rodzajów biletów na terenie Miasta Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie badania struktury przejazdów pasażerów lokalnego transportu zbiorowego w Łodzi na podstawie biletów przewoźników kolejowych: Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej Sp. z o.o. oraz Przewozów Regionalnych Sp. z o.o. honorowanych w pojazdach komunikacji miejskiej w granicach Miasta Łodzi, wraz z analizą i opracowaniem raportu podsumowującego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II SIWZ „Opis przedmiotu Zamówienia” oraz w Tomie III SIWZ – ,,Formularz aktu umowy”. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na: a) koordynowaniu przeprowadzenia badań struktury przejazdów pasażerów lokalnego transportu zbiorowego w Łodzi na podstawie biletów przewoźników kolejowych: Łódzka Kolej Aglomeracyjna Sp. z o.o. oraz Przewozy Regionalne Sp. z o.o. honorowanych w pojazdach komunikacji miejskiej w granicach miasta Łodzi, b) opracowaniu zestawienia wyników ww. badań, - były wykonywane na przez co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.). 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, 2 osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3.2. Tomu SIWZ oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 3) Ustawy wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonaniu zamówienia zatrudniona była na cały okres trwania umowy na podstawie umowy o pracę 1 osoba niepełnosprawna, spełniająca przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046 ze zm.). 5. Realizacja zamówienia przez osoby niepełnosprawne. W Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy Zamawiający określił w szczególności: a)liczbę i okres wymaganego zatrudnienia osób, których dotyczą te wymagania; b)sposób dokumentowania uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt 3) Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań. Powyższa ilość zatrudnionych osób niepełnosprawnych może ulec zwiększeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie zatrudnienia dodatkowych osób niepełnosprawnych, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311200-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór Formularza z ww. oświadczeniem zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną