Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 00560 Warszawa, ul. Mokotowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
- Data zamieszczenia: 2017-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
ul. Mokotowska 25
00560 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
REGON: 14047007100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEPROWADZENIE BADAŃ ILOŚCIOWYCH DOTYCZĄCYCH WIZERUNKU POLSKI I POLSKIEJ KULTURY ZA GRANICĄ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań ilościowych dotyczących wizerunku Polski i polskiej kultury wśród mieszkańców stolic siedmiu krajów: Czech (Praga), Słowacji (Bratysława), Węgier (Budapeszt), Estonii (Tallinn), Litwy (Wilno), Łotwy (Ryga) i Rumunii (Bukareszt). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Celem badania jest uzyskanie ogólnych informacji na temat postaw wobec Polski, Polaków oraz polskiej kultury w badanych stolicach. W szczególności, celem projektu jest: 1. Zbadanie ogólnego nastawienia i charakteru skojarzeń z Polską, 2. Identyfikacja głównych skojarzeń z polską kulturą – jakie miejsca oraz postaci kojarzą się z polską kulturą. 3. Poznanie stereotypów dotyczących Polaków, określenie listy cech najczęściej przypisywanych Polakom przez mieszkańców badanych stolic (na tle konfiguracji cech, którymi opisują swój kraj mieszkańcy danej stolicy), 4. Zbadanie postaw wobec polskiej kultury popularnej, kultury wysokiej oraz charakterystycznego stylu życia Polaków w następujących wymiarach: poznawczy (wiedza, świadomość), afektywny (emocje, nastawienie) oraz behawioralny (dotychczasowe doświadczenia, kontakty oraz plany) 5. Ocena gotowości uczestnictwa w polskich wydarzeniach kulturalnych organizowanych w danym mieście oraz planów przyjazdu do Polski. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79320000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja badania pn. „Społeczna Ocena Pracy Policji”
Dodano: 2024-01-22 - Zakup subskrypcji danych z badania "Target Group Index (TGI)" w terminie 36 miesięcy
Dodano: 2024-01-19 - Przeprowadzenie badania opinii konsumentów w krajach Unii Europejskiej o Polsce
Dodano: 2023-09-21 - Przeprowadzenie badania opinii konsumentów w krajach Unii Europejskiej o Polsce
Dodano: 2023-08-18 - Usługi pomiaru treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2023-04-26 - zakup danych z ciągłego pomiaru treści multimedialnych w internecie w okresie 10 miesięcy
Dodano: 2022-09-26 - Przeprowadzenie badania opinii publicznej dotyczącego wizerunku Polski i polskiej kultury
Dodano: 2022-08-28 - Badanie trackingowe na potrzeby monitorowania świadomości, znajomości i poziomu wiedzy nt. Funduszy Europejskich 2022/2023
Dodano: 2022-07-28 - Badanie opinii publicznej oraz sporządzenie raportu nt. poziomu akceptacji społecznej dla automatyzacji i informatyzacji systemu elektroenergetycznego w Polsce
Dodano: 2021-04-06 - Usługi pomiaru treści multimedialnych oraz ruchuw witrynach internetowych w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2021-03-08