Przetargi.pl
Przeprowadzenie analizy potrzeb, pozyskanie partnera zagranicznego, opracowanie koncepcji projektu oraz wykonanie dokumentacji aplikacyjnej w ramach programu LIFE.

Związek Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Bojkowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 461 22 50, 32 461 22 50 , fax. 32 461 22 51
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego
    Bojkowska 35 A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 461 22 50, 32 461 22 50, fax. 32 461 22 51
    REGON: 24343524400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.subregioncentralny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie analizy potrzeb, pozyskanie partnera zagranicznego, opracowanie koncepcji projektu oraz wykonanie dokumentacji aplikacyjnej w ramach programu LIFE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie analizy potrzeb, pozyskanie i nawiązanie współpracy z partnerem zagranicznym i opracowanie koncepcji projektu, diagnozy dla obszaru obejmującego gminy przystępujące do projektu, wniosku o dofinansowanie projektu, przygotowanie pozostałej dokumentacji niezbędnej do złożenia przez Zamawiającego oraz wsparcie Zamawiającego w procesie aplikacyjnym podczas postępowania konkursowego organizowanego przez Komisję Europejską w ramach Programu LIFE wraz z aktualizacją dokumentacji w trybie konkursu dla projektu o charakterze demonstracyjnym lub pilotażowym w podprogramie na rzecz środowiska oraz przygotowanie odrębnego wniosku do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o współfinansowanie projektu. Wybór charakteru konkursu (demonstracyjny czy pilotażowy) wynikać będzie z przeprowadzonej przez Wykonawcę analizy. Wykonawca zarekomenduje Zamawiającemu najkorzystniejszy wariant. 2. Wykonawca pozyska informacje oraz dokona analizy istniejących rozwiązań gospodarowania oraz zarządzania błękitno – zieloną infrastrukturą w Europie na obszarze 2-3 Metropolii europejskich. Wykonawca przedstawi propozycję europejskich obszarów metropolitalnych Zamawiającemu, które mogą zostać poddane analizie. Zamawiający wskaże obszary metropolitalne do przeprowadzenia analizy istniejących rozwiązań. 3. Celem diagnozy jest: a) jasne zdefiniowanie potrzeb odbiorców projektu – gmin przystępujących do jego realizacji, b) analiza zasadności realizacji projektu ze względu na potrzeby grupy docelowej, c) określenie kosztów realizacji przedsięwzięcia, d) określenie harmonogramu realizacji. 4. Przedmiotem projektu dla którego Wykonawca sporządzi wniosek o dofinansowanie będzie wypracowanie, przetestowanie i zademonstrowanie: a) metod wykorzystania danych o zasobach błękitno – zielonej infrastruktury w ustalaniu priorytetów ponadlokalnej (metropolitalnej) polityki przestrzennej z uwzględnieniem kategorii usług ekosystemowych, b) metod i procedur zarządzania/gospodarowania zielono – błękitną infrastrukturą obszaru metropolitalnego, łącząc następujące skale: • całej metropolii/subregionu • różnie definiowanego obszaru funkcjonalnego obejmującego kilka miast/gmin • jednego miasta/gminy, c) sposobu integracji zarządzania/gospodarowania zasobami błękitno – zielonej infrastruktury z zarządzaniem procesem adaptacji obszaru metropolitalnego i jego podobszarów do zmiany klimatu. d) opracowanie mapy terenów, wyodrębnionych w zagospodarowaniu przestrzennym Subregionu Centralnego dla ochrony bioróżnorodności i zmniejszenia oddziaływania miejskich wysp ciepła. Opracowane w ramach projektu mapy powinny być zintegrowane z systemami informacji przestrzennej gmin uczestniczących w projekcie bądź projekt powinien zakładać zakup/stworzenie odrębnego narzędzia do prezentacji map. e) inne, dodatkowe działania zaproponowane przez Wykonawcę na podstawie wniosków wynikających z przeprowadzonej analizy potrzeb, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 5. Odbiorcami projektu będą jednostki samorządu terytorialnego na obszarze Metropolii Górnośląsko – Zagłębiowskiej. 6. Zakłada się udział w projekcie od 6 do 8 jednostek samorządu terytorialnego, które wypracują rozwiązania możliwe do wdrożenia dla wszystkich członków Metropolii. Zamawiający wskaże jednostki zainteresowane udziałem w projekcie. Do zadań Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie diagnozy potrzeb oraz dokonanie niezbędnych uzgodnień. 7. Realizacja zamówienia nastąpi w dwóch etapach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71241000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4.000,00 zł (cztery tysiące zł 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. nr 76 1050 1298 1000 0024 2047 3429, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) 6) godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 15:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: o wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III.3) - III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach