Przetargi.pl
Przeprowadzenie 480 godzin zajęć pozalekcyjnych dla uczniów w ramach realizacji projektu pt.: „Razem dla lepszej edukacji w Powiecie Namysłowskim” (uczestnikami zajęć będą uczniowie ZSG w Pokoju), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 oraz ze środków Budżetu Państwa.

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 46100 Namysłów, Pl. Wolności
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 774 103 922
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    Pl. Wolności
    46100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. (077) 410 36 95, fax. 774 103 922
    REGON: 53142196300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie 480 godzin zajęć pozalekcyjnych dla uczniów w ramach realizacji projektu pt.: „Razem dla lepszej edukacji w Powiecie Namysłowskim” (uczestnikami zajęć będą uczniowie ZSG w Pokoju), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 oraz ze środków Budżetu Państwa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 480 godzin zajęć pozalekcyjnych dla uczniów w ramach realizacji projektu pt.: „Razem dla lepszej edukacji w Powiecie Namysłowskim” (uczestnikami zajęć będą uczniowie ZSG w Pokoju), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 oraz ze środków Budżetu Państwa dla niżej określonych zajęć. Zamówienie składa się z 6 części realizowanych w dwóch blokach tematycznych: BLOK I Kształtowanie i rozwijanie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw i umiejętności – porozumiewania się w językach obcych: 1. Część 1: Z kulturą angielską na Ty (120 godzin). BLOK II Kształtowanie i rozwijanie kompetencji uczniów w zakresie przedmiotów przyrodniczych oraz matematyki: 2. Część 2: Z mikroskopem na Ty (60 godzin); 3. Część 3: Z astronomią na Ty (60 godzin); 4. Część 4: Z żywnością na Ty (60 godzin); 5. Część 5: Z mapą na Ty (60 godzin); 6. Część 6: Z matematyką na Ty (120 godzin). 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 80310000-0 (Usługi edukacji młodzieży). 3. Wszystkie wymienione poniżej zajęcia będą się odbywać w systemie pozalekcyjnym (od poniedziałku do piątku na 7-8 lekcji) lub w uzasadnionych przypadkach również w weekendy – w danym dniu nie może być więcej niż 3 godziny zajęć pozalekcyjnych. 4. Szczegóły zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 6. Do dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań kadrowych oraz szczegółową tematykę zadań. 7. Dopuszcza się składania ofert częściowych. Liczba części: 6. Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: tylko jednej części. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia w obrębie danej części zostaną odrzucone. Oferty, które będą złożone na więcej niż jedną część zostaną odrzucone. Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 1. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 11. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 12. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 13. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół Gimnazjalnych w Pokoju, ul. 1-go Maja 15, 46-034 Pokój.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80310000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach