Przetargi.pl
Przeniesienie centrum monitoringu do pomieszczenia na VII piętrze budynku przy ul. Świętokrzyskiej 22” w ramach inwestycji pn. „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno - kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego- rozbudowa centrum monitoringu wraz z przeniesieniem centrum monitoringu.”

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 29100983400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeniesienie centrum monitoringu do pomieszczenia na VII piętrze budynku przy ul. Świętokrzyskiej 22” w ramach inwestycji pn. „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno - kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego- rozbudowa centrum monitoringu wraz z przeniesieniem centrum monitoringu.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy w ramach zadania pn: Przeniesienie centrum monitoringu wizyjnego miasta z pomieszczeń Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim przy Alei Trzeciego maja 9 do siedziby Straży Miejskiej przy ulicy Świętokrzyskiej 22 oraz jego modernizacja. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1..1.1. przeniesienie istniejących urządzeń monitoringu, 1..1.2. dostawę nowych, zgodnych z projektem wykonawczym lub równoważnych następujących elementów:  Oprogramowanie Bosch  Rejestrator DIP-71F8-16HD  Stacja operatorska MHW-WZ4G4-HEN2  Panel sterujący KBD-UXF  Przełącznik SRW2024-K9-EU – 2 sztuki  Przetwornik MGBLX1 – 54 sztuki  Przetwornik MGBT1 – 6 sztuk  Przełącznik SG300-28SFP-K9-EU – 3 sztuki  Przełącznik SRW2048-K9-EU 1..1.1. wymianę części urządzeń i dobudowę urządzeń uwzględniających rozwiązania nowsze dostosowane do obecnych standardów monitoringu, 1..1.2. montaż urządzeń umożliwiających transmisję ze wszystkich systemów (miasto – Bosch istniejący + Bosch Ogrody + Bosch projektowany + Sanyo Park + analog Rynek) do serwerowni w budynku przy ulicy Świętokrzyskiej 22, 1..1.3. rozbudowa infrastruktury pozwalająca na integrację systemów oraz włączenie nowo wybudowanych punktów kamerowych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35120000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 12.03.2019 r. do godz. 930, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wymagania w zakresie wadium określono w rozdz. XIV SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://um.ostrowiec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. 3.1.3. Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia: a) szczegółowego kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, warunki techniczne realizacji zamówienia, dokumentację projektową oraz przedmiar robót. b) kart katalogowych lub innych materiałów informacyjnych dla oferowanych urządzeń, oprogramowania oraz stacji oglądowych w celu weryfikacji ich zgodności z minimalnymi wymaganiami, poświadczone za zgodność z oryginałem przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta na terenie RP, c) oświadczenia producenta lub przedstawiciela producenta na terenie RP o spełnieniu wszystkich minimalnych wymagań określonych w SIWZ, odpowiednio dla oferowanych urządzeń, oprogramowania zarządzającego VMS, serwerów oraz stacji oglądowych, d) certyfikatu wystawionego przez producenta lub oficjalnego przedstawiciela producenta potwierdzającego posiadanie aktualnej certyfikacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz serwisu zaoferowanego oprogramowania zarządzającego VMS wystawionego na potrzeby niniejszego projektu, e) oświadczenia o zgodności zaoferowanych serwerów rejestrujących z oferowanym oprogramowaniem zarządzającym systemem (VMS), wydane przez producenta serwera i potwierdzone przez dystrybutora lub producenta systemu VMS, f) oświadczenia producenta lub oficjalnego przedstawiciela producenta systemu VMS na terenie RP, o co najmniej trzech funkcjonujących wdrożeniach na terenie Polski w tym zakresie, z podaniem nazwy obiektu w którym go zastosowano, g) oświadczenia producenta lub oficjalnego przedstawiciela producenta systemu VMS na terenie RP, o gwarancji bezpłatnej aktualizacji do najnowszej dostępnej wersji przez cały okres rękojmi czyli co najmniej 36 miesięcy. 3.1.4. W przypadku zmiany typów urządzeń Zamawiający będzie żądał od najwyżej ocenionego Wykonawcy, przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty, zamiennego projektu wykonawczego w wersji papierowej i elektronicznej opracowanego przez uprawnionego projektanta, za zgodą autora dokumentacji. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3.1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 (powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach