Przetargi.pl
„Przekształcenie i przystosowanie terenu po rozbiórce domków kempingowych nr 19-36 na stworzenie pola caravaningowego na Kempingu „Relax” ul. Słowackiego 1 w Świnoujściu – tj. 13 stanowisk dla camperów i przyczep kempingowych na polu caravaningowym - w zakresie pokazanym w złączniku graficznym nr 10”.

Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" ogłasza przetarg

  • Adres: 72600 Świnoujście, ul. Jana Matejki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3213781 , fax. 0-91 3213781
  • Data zamieszczenia: 2018-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz"
    ul. Jana Matejki 22
    72600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3213781, fax. 0-91 3213781
    REGON: 33094400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.swinoujscie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przekształcenie i przystosowanie terenu po rozbiórce domków kempingowych nr 19-36 na stworzenie pola caravaningowego na Kempingu „Relax” ul. Słowackiego 1 w Świnoujściu – tj. 13 stanowisk dla camperów i przyczep kempingowych na polu caravaningowym - w zakresie pokazanym w złączniku graficznym nr 10”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia W postępowaniu nr OSIR/ZP/3/2018 dotyczącym wyboru wykonawcy robót budowlanych na realizację zamówienia publicznego pn.: „Przekształcenie i przystosowanie terenu po rozbiórce domków kempingowych nr 19-36 na stworzenie pola caravaningowego na Kempingu „Relax” ul. Słowackiego 1 w Świnoujściu – tj. 13 stanowisk dla camperów i przyczep kempingowych na polu caravaningowym - w zakresie pokazanym w złączniku graficznym nr 10”. 1. Przedmiot zamówienia odpowiada następującym kodom CPV:  45 000000-7 - roboty budowlane,  45 112720-8 - roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie wykonać 13 stanowisk kempingowych usytuowanych od strony południowej przy drodze wewnętrznej asfaltowej zgodnie z zaznaczeniem pokazany w załączniku graficznym nr 10. Przedmiotowe 13 stanowisk do wykonania w ramach zadania ułożonych winno być „w jodełkę”, stanowiska oddzielone będą między sobą ogrodzeniem z linek stalowych zakotwionych w słupkach stalowych. W obrębie planowanych prac znajduje się już nowo wykonana instalacja elektryczna i wodna (słupki zasilające/dystrybucyjne). W wyniku planowanej inwestycji nie zostaną usunięte żadne drzewa. Planowana infrastruktura zlokalizowana będzie na działce nr 112 w obrębie 0002. 2. ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI Obecnie przedmiotowy teren, jest terenem nieurządzonym, wysypanym piaskiem i porośniętym częściowo trawą, z pojedynczymi drzewami rosnącymi przy granicach obszaru przedmiotowego opracowania. Od strony północnej teren przylega do pasa drogowego, w granicach którego przebiega ul. Słowackiego – jest od niej oddzielony płotem; od strony południowej natomiast jest ograniczony wewnętrzną drogą asfaltową oddzielającą przedmiotową część terenu od pozostałej części kempingu, na której znajdują się wydzielone stanowiska karawaningowe. Wokół przedmiotowego terenu, w bezpośrednim sąsiedztwie obszaru stanowiącego przedmiot opracowania, znajdują się budynki gospodarcze stanowiące zaplecze sanitarne dla bazy turystycznej. W pobliżu istniejącej drogi asfaltowej znajdują się istniejące słupy oświetleniowe przeznaczone do pozostawienia. 3. FORMA ARCHITEKTONICZNA ORAZ FUNKCJA OBIEKTU Stanowiska zaprojektowano w taki sposób, aby w maksymalnym stopniu wykorzystać powierzchnię przedmiotowego terenu oraz aby zapewnić wygodę korzystania z nich (również w momencie parkowania kampera) turystom. Stąd zaproponowano układ stanowisk kempingowych „w jodełkę”, usytuowanych względem otaczającej je drogi dojazdowej pod kątem ok. 57 stopni. Szerokość pojedynczego stanowiska kempingowego to 7.0m, a jego powierzchnia to ok. 70m². W obrębie każdego stanowiska, przy jednej z granic ze stanowiskiem sąsiednim, zaplanowano miejsce przeznaczone na stacjonowanie kampera. Jest to pas o szer. 3.0m wyłożony ekorastrem (kratka trawnikowa z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym), który stabilizuje grunt, a jednocześnie pozwala na wegetację roślin. Pod kratkami ekorastru należy wykonać podbudowę jak pod projektowaną pieszojezdnią. Pozostałą powierzchnię stanowisk karawaningowych należy wysiać trawą. Pomiędzy projektowanymi stanowiskami w centralnej części, wzdłuż linii oddzielającej pas stanowisk po stronie północnej od pasa stanowisk po stronie południowej zaprojektowano ogrodzenie z linek stalowych zakotwionych w słupkach stalowych o wys. 0,9m mierzonej od poziomu terenu i rozstawie osiowym pomiędzy słupkami 2,4m (zob. szczegółowy rys. 03). Linki stalowe powleczone kolorowym PCV, są ponaciągane w taki sposób, aby tworzyły dynamiczny nieregularny układ linii w dwóch kolorach: żółtym (5 linii równoległych) i szarym (2 linie skośne zakotwione w jednym punkcie w słupku po jednej stronie przęsła i w dwóch punktach w słupku po drugiej stronie przęsła). Linki w kolorze żółtym są tak ponaciągane, że w miejscu styku ze słupkiem, mijają go raz z lewej raz z prawej strony (zob. rys. 03 PRZEKRÓJ PRZEZ OGRODZENIE 1:50). Słupki stalowe muszą być zabetonowane w fundamentach betonowych. Słupki stalowe projektowanego ogrodzenia należy zabetonować w fundamentach betonowych o wymiarach w rzucie poziomym min. 30x30cm i głębokości min. 40cm. Słupki przed zabetonowaniem należy ocynkować. Słupki dystrybucyjne należy zabetonować w fundamentach betonowych o wymiarach w rzucie poziomym min. 40x40cm i głębokości min. 40cm. W obrębie opisanego powyżej ogrodzenia zaplanowano przestrzeń do zabawy dla dzieci w postaci podłużnej „piaskownicy” z wykorzystaniem piasku plażowego, który w stanie istniejącym znajduje się na przedmiotowym terenie. Przestrzeń tę stanowi łacha piasku wydzielona płynną falistą linią oddzielającą za pomocą obrzeża betonowego piasek od części stanowisk karawaningowych wysianych trawą. 4. DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Projektowana infrastruktura techniczna znajduje się na płaskim terenie bez różnic poziomów, które trzeba pokonywać schodami, w związku z czym cały teren jest dostępny dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach. Zakres opracowania ograniczony jest do powierzchni płaskich terenu, na których zaprojektowano stanowiska karawaningowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 07 1240 3914 1111 0000 3087 6345 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu nr OSIR/ZP/3/2018). 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w: 1) art. 24 ust. 1 pkt 12) – 23) ustawy Pzp; 2) art. 24 ust. 5 pkt 1), 2), 4) i 8) ustawy Pzp; wykluczeniu na tej podstawie podlega wykonawca: a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574 z późn zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171 z poźn. zm.), b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, c) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania; d) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach