Przetargi.pl
Przeglądy techniczne sprzętu medycznego w podziale na zadania - sprawa nr 39/PN/2020/BK

Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher ogłasza przetarg

  • Adres: 02-637 Warszawa, ul. Spartańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 449 406
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
    ul. Spartańska 1
    02-637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 449 406
    REGON: 28856700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy techniczne sprzętu medycznego w podziale na zadania - sprawa nr 39/PN/2020/BK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego w podziale na zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie udzielania zamówienia, (np. w przypadku wycofania danego urządzenia z eksploatacji), Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania lub jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50420000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla zadania nr 1 – 135,00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć złotych, groszy 00/100), dla zadania nr 2 – 45,00 zł (słownie: czterdzieści pięć złotych, groszy 00/100), dla zadania nr 3 – 160,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt złotych, groszy 00/100), dla zadania nr 4 – 100,00 zł (słownie: sto złotych, groszy 00/100), dla zadania nr 5 – 75,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć złotych, groszy 00/100), dla zadania nr 6 – 160,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt złotych, groszy 00/100), dla zadania nr 7 – 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych groszy 00/100), dla zadania nr 8 – 100,00 zł (słownie: sto złotych, groszy 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), wypełniony i podpisany Formularz cenowy (załącznik nr 2B do SIWZ), Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (załącznik nr 4 do SIWZ), Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 5 do SIWZ), dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika, W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach